2011. október 13., csütörtök

Te mit tettél volna?



Mit tennél?Műtétre vársz, keresztény vagy. A melletted levő nő is műtétre vár..abortuszra..Te elvesztettél már 3 magzatot...ő eldobja..Sírt a lelkem.Előttem műtötték és tudtam egy ember élete most múlik ki...komolyabb ok nélkül..mert nincs kedve hozzá..mert az apát nem ismeri még eléggé..Tudjátok Isten Szeret!És ezt a szeretetét árasztotta rám. És mit mondtam neki? Vígasztaltam, és azt hogy Isten tud neki segíteni feldolgozni minden bűntudatot. És ha a magzatával találkozni akar a menyben, akkor úgy kell élnie hogy az Istennek tetsző legyen.Nem gondoltam hogy valaha ennyi erőt ad az Úr nekem...Pár hónapja még neki estem volna ennek a nőnek és megpróbáltam volna lebeszélni, haragos és dühös lettem volna a döntéséért...De Isten csodálatos..Tudtam szeretni ezt a nőt, és belátni Isten szabad akaratot adott mindenkinek amivel joga van élni, de ő számol el Isten előtt.
Kegyelemben élünk!MÉG!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése