2011. október 13., csütörtök

A SZERETET kicsit másként...



Nagyon sok félelmet engedtem be az életembe. Sokat gondolkodtam ezen az igén: A teljes szeretet kiűzi a félelmet!
hmmm gondoltam magamban: akkor én nem szeretek eléggé. Megpróbáltam jobban szeretni...természetesen elfelejtettem Isten segítségét kérni ebben. Mondanom sem kell hogy még több sebet és csalódást szereztem, és még jobban bezárkóztam. Azután olvastam egy könyvet ami arról is írt hogy úgy kell nekünk szeretni mint ahogy az a Bibliában az 1.Korintus 13. részében meg van írva. De ez sem ment. Már már arra gondoltam, én olyan rossz ember vagyok hogy nem tudok szeretni? A sátán vádolt. A félelmeim nőttek.
A napokban megint olvastam egy könyvet, amelyben az író azért imádkozott hogy Isten ültesse el az Ő szeretetét a szívében. Arról írt hogy az a Szeretet ami Isten szeretete az van leírva a Korintusi levél 13.részében. 
Upsz! Tehát olyan mérőlécet állítottam magamnak amit eleve lehetetlenség megvalósítani. De igyekezni kell! Most megkértem Istent hogy ültesse el bennem az Ő igazi szeretetét és állítsa helyre bennem a lelki egyensúlyt. 
Isten maga a szeretet!
Ahol ott van Isten, ott ott van a szeretet is! 
Megismertem Istent mint maga a szeretet és vágyom arra hogy ezt majd mások is észrevegyék!
Olvasd el az 1.Korintus 13. részét úgy hogy a szeretet szó helyére tedd be azt hogy Isten. Meg fogsz lepődni hogy mennyit változtat ez az Istenről alkotott képeden! Én meglepődtem! 

1Kor 13:1  Ha embereknek vagy angyaloknak nyelvén szólok is, szeretet pedig nincsen én bennem, olyanná lettem, mint a zengő ércz vagy pengő czimbalom.
1Kor 13:2  És ha jövendőt tudok is mondani, és minden titkot és minden tudományt ismerek is; és ha egész hitem van is, úgyannyira, hogy hegyeket mozdíthatok ki helyökről, szeretet pedig nincsen én bennem, semmi vagyok.
1Kor 13:3  És ha vagyonomat mind felétetem is, és ha testemet tűzre adom is, szeretet pedig nincsen én bennem, semmi hasznom abból.
1Kor 13:4  A szeretet hosszútűrő, kegyes; a szeretet nem irígykedik, a szeretet nem kérkedik, nem fuvalkodik fel.
1Kor 13:5  Nem cselekszik éktelenül, nem keresi a maga hasznát, nem gerjed haragra, nem rójja fel a gonoszt,
1Kor 13:6  Nem örül a hamisságnak, de együtt örül az igazsággal;
1Kor 13:7  Mindent elfedez, mindent hiszen, mindent remél, mindent eltűr.
1Kor 13:8  A szeretet soha el nem fogy: de legyenek bár jövendőmondások, eltöröltetnek; vagy akár nyelvek, megszünnek; vagy akár ismeret, eltöröltetik.
1Kor 13:9  Mert rész szerint van bennünk az ismeret, rész szerint a prófétálás:
1Kor 13:10  De mikor eljő a teljesség, a rész szerint való eltöröltetik.
1Kor 13:11  Mikor gyermek valék, úgy szóltam, mint gyermek, úgy gondolkodtam, mint gyermek, úgy értettem, mint gyermek: minekutána pedig férfiúvá lettem, elhagytam a gyermekhez illő dolgokat.
1Kor 13:12  Mert most tükör által homályosan látunk, akkor pedig színről-színre; most rész szerint van bennem az ismeret, akkor pedig úgy ismerek majd, a mint én is megismertettem.
1Kor 13:13  Most azért megmarad a hit, remény, szeretet, e három; ezek között pedig legnagyobb a szeretet.

Istentől kapott szeretettel kívánok sok áldást nektek!
Judit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése