2011. október 13., csütörtök

Nő, anya, feleség???



Sokszor úgy éreztem mostanában nem vagyok, önmagam. Néha büszke voltam arra hogy anya vagyok, hiszen erre vágytam mindig is, néha viszont hátam közepére nem hiányzott a lurkók nyavajgása és hisztije. Egyik pillanatban Istennek hálátadva néztem kedves férjemre, másik pillanatban zsörtölődtem miatta. Egyik pillanatban úgy éreztem hogy egy aránylag csinos nő vagyok és hálát adtam Istennek azért hogy két gyermek után úgy nézek ki ahogy, a másik pillanatban meg egy trampli szerencsétlenségnek éreztem magam...
Megkérdeztem Istent hogy miért van ez??? Talán nincs személyiségem?? Nem tudom hogy mit akarok?hm..
Hogyan tudnék én Istenem egyszerre anya, feleség és egyben egy normális nő lenni???
Isten megint szelíden válaszolt: Soha nem kell "egyszerre"!Csak találd meg a harmoniát a három között és fektess ugyanannyit mind a háromba.

Milyen igaz mi?
Sosem mondta még nekem a kisfiam hogy anya hoznál csinosan nekem inni?
Vagy a férjem hogy drágám amíg a fiúkat altatod közben eljönnél velem vacsorázni?

Úgy gondolom, hogy egyedül mi szeretnénk egybe olvasztani  ezeket a szerepeket hogy energiát spóroljunk. Mind e közben viszont nem hogy energiát nem spórolunk, de állandó megfeleléskényszerbe, önmagunk vádlásába és idegi kimerültségbe hajszoljuk magunkat. Megéri? Nem lenne jobb ötlet ha lelassítanánk, esetleg egy csendesebb percben leülnénk és imádkoznánk ezekért a dolgokért, majd ima után esetleg csinálnánk egy beosztást (nap, heti) hogy kire mikor szánunk időt, energiát. 
Én most igyekszem beosztani a napjaimat. Először is felvázolom mi az ami égetően fontos, aztán élettanilag fontos, és mi az ami csak fontos. :))))
Égetően fontos: Istennel elég időt lenni, amíg a lelkem nyugalmat és békességet talál.
Élettanilag fontos: anya- gyermekek élettani szükségleteit kielégíteni, de figyelni arra hogy minnél több dolgot önállóan is megcsináljon. Hiszen ha mindent a feneke alá tolunk, attól nem jó anyák leszünk, hanem lehetetlenné tesszük számukra hogy kreatív, és talpraesett felnőttek legyenek.
feleség-a legalapvetőbb szépségbeli szükségletek (mosakodás, tiszta és szexi ruha felvétele mikor a férjünk haza ér a munkából)ezek előtt a legfontosabb hogy minőségi időt töltsünk a férjünkkel.Minődégi idő!
nő- érezd jól magad a bőrödben!Legyenek saját csak neked szóló programok. Nem baj ha ezt kreatívan beforgatod a munkáidba. pl.: vásárlás egyedül, hisztis gyerek és morcos férj nélkül! :)

Hát nem kis munka ezt a három szerepet harmónikusan összerendezni, de amint megpróbálod először azonnal meg érzed, hogy ez az ami kell neked is! :)

Isten áldjon!

Judit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése