2011. október 13., csütörtök

Hogyan oldja a feszültségét egy keresztény?



Szorongás? Félelmek? Aggodalmak? Álmatlan éjszakák? (és nem a kisbabád okozza :) ) Esetleg Depresszió a nagy szörnyeteg? Pánik?
Sajnos hihetetlen hogy ezek milyen gyakorisággal fordulnak elő a keresztények és leginkább a nők körében. De ezek tökéletes eszközök a "Boldogság lopónak" vagyis az örögnek.
Legtöbb embert azonnal pszichiáterhez és pszichológushoz irányítanak azonnal, ami nem is gond hiszen véleményem szerint azért adta Isten az orvosokat hogy áldott eszközök lehessenek!
Viszont vannak olyan praktikák, amik segíthetnek a hétköznapokban abban hogy ne kelljen azonnal nyugtatókhoz, altatókhoz, vagy antidepresszánsokhoz nyúlni, amik függőséget okoznak.
Saját tapasztalatból írom ezeket a dolgokat. Én szedtem nyugtatót is és antidepresszánst is. Istennek legyen hála sikerült abbahagynom, de sajnos számos ismerősöm van akinek nem sikerült.
Első a lélek:
Először is a legfontosabb, a múltbéli sérelmek és félelmek lerendezése Isten színe előtt. Ha nyitott a szíved, akkor a szentszellem megmutatja neked azokat a dolgokat amiket le kell rendezned. (Nekem egy nap csak 1 dolgot mutatott és még ma is tart ez a "leszámolás")
Fontos még a rendszeres imádkozás és dicsőítés. Mert amint Isten színe előtt vagy, egyszerűen az ő jelenléte, megszabadít és leéget rólad minden  szennyet.
Írj fel magadnak bátorító igéket, és tedd ki a lakás különböző pontjain.(WC, tükör, éjjeli szekrény, ebédlő asztal, mikró, hűtő)vagy tanuld meg.
A test:
Vannak olyan alternatív módszerek amik segíthetnek a feszültség oldásban, ami szerintem az összes többi dolognak a termőföldje.
CITROMFŰ TEA: Én filteres tea ként fogyasztottam, de ajánlják még a citromfű illóolaj párologtatását, vagy erősre főzött citromfű tea fürdővízbe tételét. Napi 3 teánál több hasmenést okozhat! Én ezzel szoktam le a nyugtatóról, úgy hogy lassan vontam el a szervezettől a nyugtatót és úgy fokoztam a tea fogyasztást, majd a teát már el lehetett vonni a szervezettől nagyobb elvonási tünetek nélkül.
ÉTCSOKOLÁDÉ: Növeli az endorfin, vagyis az u.n. boldogság hormon szintet a szervezetben. Viszont állítólag a csokoládéhoz is hozzá lehet szokni, módjával javaslom és minnél nagyobb a kakaó tartalma annál jobb. 
LEVENDULA: Leginkább illóolaj ként javasolják.Párologtatóba rakva, a gyertya fényével igen megnyugtató mellette fürdeni!:) (Nem látszanak a sötétben sem a terhességi csíkok, sem a narancs bőr :) )
KAMILLA: Tea ként is és a tea illatanyagát is javasolják,(teát a fürdő vízbe vagy lábfürdőbe)
OMEGA 3 (halolaj): kimondottan a depresszióra gyakorolt gyógyhatását mutatták ki.
B VITAMIN KOMPLEX: szorongásra és stresszes  idegrendszer erősítésére javasolják. 
MACSKAGYÖKÉR: szorongásra javasolják, de úgytudom hogy nem kicsi élénkítő hatása van.

Mindezek mellett a kávénak és a fekete tealevelet tartalmazó teák fogyasztásának mérséklését javasolják!!!

Hát ennyi okosság elég mostanra!
Végül de nem utolsó sorban, ezek a gyógy növények és módszerek semmit sem érnek Isten gyógyító ereje és kegyelme nélkül, ahogy a gyógyszerek sem.

A LEGELSŐ HOGY ISTENNEL LEGYEN RENDBEN A KAPCSOLATOD ÉS BENNE BÍZZ!!!

Szeretettel: 
Judit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése