2011. október 15., szombat

Ma nagyon boldogan keltem!Komolyan tele voltam vidámsággal és jó kedvel! Bárcsak mindig ezek a hormonok lennének előtérben a terhesség során....akkor tényleg áldott állapot lenne!!! :)
Kicsit sokáig lustiztunk (már amennyire 2 gyerek mellett lehet), de legalábbis az ágyban kapucsínóztunk és még birkóztunk is a fiukkal.Azután mamát vittük be kocsival hogy elintézhessen dolgokat...hát nem kell mondanom hogy a második boltnál már nem kicsit fájt a pocim és már éreztem hogy pici pötty jelez hogy most már fekvés vagy baj lesz..
Rossz ez egy kicsit, hogy a veszélyeztetett terhesség miatt ennyit kell feküdnöm ... :( Ha sokat vagyok fönt egyből vérezgetek a méhszáj műtétem miatt. Így sosem tudom hogy most baj van, vagy csak ő jelez hogy feküdnöm kell.. Sokszorosan bíznom kell Istenben hogy tudja mit csinál. Mivel volt 3 vetélésem, nem hitetlenség az hogy az jut eszembe rögtön, egyszerűen tapasztalat. Szeretném ha megszületne ez az angyalka és nem menne vissza a menybe. Mindannyian megteszünk mindent. Még csak 6 hetes, de már ő mondja meg ki mit csinálhat!:)
Én erőmön felül pihenek (higgyjétek el nem egyszerű), apa erején felül csinálja a ház körüli munkákat és a háztartásbeli munkákat is...rossz látni hogy hulla fáradtan esik be az ágyba minden este és mivel d.u. még a gyerekek gondja is rá hárul..hát kész van mint a matek lecke...
Hiszem hogy Isten fontos dolgokat tanít majd nekünk ebben az időszakban!

Ma volt gyerek klubb...kimentünk hogy a gyerekekkel a hálaadóra próbáljunk. Aranyosak voltak és türelmesek, és ezért ajándékból a végén játszottunk és még cukrot is kaptak! Szeretek tabdira járni,mert tudom hogy Isten előtt kedves ez a szolgálat..

Na megyek sütök kenyeret, ugyanis azt jobban szeretik mint a bolti kenyeret!
Jó éjt!
Judit

1 megjegyzés:

  1. Szia Tesókám:)

    Szeretlek ám, és ügyi vagy. Egy kis segítség, a fizetős témához, ahogy ígértem: http://www.info-tech.hu/smsweb.html
    Puszi
    Tomy

    VálaszTörlés