2012. január 18., szerda

Álmaink elengedése-lelkünk megelégedése...

Sokat küszködtem azzal mostanában, hogy mit is csináljak az álmaimmal? Nem értettem, hogy bizonyos álmaim miért nem válthatom valóra, ha egyszer Isten ügyét szolgálná! Hiszen evangélizálnék vele! Istennek hasznos lenne az álmom! Miért nem lehet valóra váltani??
A napokban fellángolt bennem egy régi álmom, az hogy tánccal evangélizáljak, fiatalokat érjek el, az hogy egy keresztény tánciskolát hozzak létre. Tudok egy kicsit táncolni és ha egy jó keresztény zenét hallottam azonnal teljes koreográfiák pörögtek le az agyamban. Volt egy keresztény tánccsoportom kb. 4 évig. Úgy gondoltam hogy el van fojtva ez bennem és hogy mindenki csak akadályt képez ennek az álmomnak a megvalósításában. Nem akartam felfogni hogy ezt az álmomat el kell engednem, míg nem  a férjem elmondta a véleményét az új ötletemről és a keresztény táncról. Fájt...folytak a könnyeim amíg hallgattam...mérges voltam: "Még életem párja sem támogat???" De ahogy teltek múltak a percek, nem harag és indulat gerjedt fel bennem hanem az hogy jobban megvizsgáljam magam. Majd amikor egyedül ültem az asztalnál és teát szürcsölgettem Isten szelíden kérdezgetett: Miért akarsz táncolni? (Mert szeretem!Mert tudok, ajándékba adtad ezt a képességet! TE adtad! Mert látványos, mert jó! Mert hiányzik!) Az egy szép korszak volt az életedben, most másik korszakot élsz.Akkor abban áldottalak meg, most MOSTANI korszakodban akarlak megáldani.Elégedj meg a jelennel. Képes vagy rá?Hányan tértek meg a 4 év alatt amíg táncoltál? (Nem tudok róla...de sokakat megérintett!Hatott az érzelmeikre és elindított bennük valamit!) Amit most teszel hány emberre hat? (Az anyaság 2ember, és aki látja hogy hogyan viselkedem a fiukkal vagyis elég sok, a keresztény nők lap havonta 150re..vagyis sokra...a tánccal összesen nem értem el a 4 év alatt ennyi embert...) Hány táncosod van most a "világban"? (5 keresztény, 6 nem él most keresztény életet..ezek mind keresztények voltak, és a tánc volt az utolsó kapcsolódó pontjuk a gyülekezettel és nem maradtak meg...el mentek..) Szerinted hány maradandó keresztény "születne" a tánc által?? (Nem tudom. De azt tudom hogy MOST vagyok a helyemen...Bocsáss meg  Uram hogy elégedetlen voltam...)
Az álmomat még nem sikerült teljesen elengedni, de már tudom hogy Isten azt várja tőlünk hogy megtanuljunk megelégedni a jelenlegi helyzetünkkel és "Maradj csendben és várj az Úrra!"- tudja, ismeri minden porcikánkat és az álmainkat. Én ha megtudnám a gyermekem álmait, akkor amint annak ideje van és neki is hasznos, megtennék mindent azért hogy valóra válthassam, akkor Isten vajon nem tesz meg mindent a mi álmainkért?
Hiszem hogy a kezében van és tudja mikor minek van az ideje, az én dolgom az hogy MOST Rá figyeljek és megelégedjek azzal amit MOST kapok tőle. Hiszem hogy így elérhetem Isten csodálatos békességét.


4 megjegyzés:

  1. JÁRTAM ÍGY ÉN IS,ÉS ARRA JÖTTEM RÁ HOGY NEM ÖRÖKRE KELL ELENGEDNEM,CSAK ADDIG AMÍG FEL NEM NÖVEKEDEK(ISTEN JELENLÉTÉBEN) ARRA HOGY IGAZÁN BE TUDJAM TÖLTENI AZT A FELADATOT AMIT MÁR KIJELENTETT NEKEM!!vÁROK ÉS NÖVEKEDNI AKAROK AZ Ő KEGYELMÉBŐL!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, remélem nem örökre, de ha örökre is kellene elengedni, akkor is valószínűleg Ő sokkal jobbat készített mint amit én most el tudnék érni saját erőmből!

      Törlés
  2. Judit! Köszönöm! Én is sokszor átmegyek ezen. Nálam a dicsőítés (éneklés) jön elő mindig. Megtanultam, hogy hogyan szereljem le magam, hiszen egy 3 gyerekes anya (4ésfél és 7 hós közöttiek) nehogy már erre ácsingózzon. Szóval átérzem, amin átmentél. Én úgy látom, hogy szükséges látnunk, hogy most nem ennek van itt az ideje, de azért jön elő újra és újra az álmunk, mert isten ébren akarja tartani bennünk azt. Hiszem, hogy majd ha itt lesz az ideje, beteljesednek ezek az álmok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Réka!Az éneklés is sokszor elő jött nekem és rosszul esett hogy a fiaim rám szóltak vagy befogták a számat, hogy most anya ne énekelj! De találtam lehetőséget és énekeltem, kedves Isten előtt ha házimunka közben énekelünk esetleg táncolunk az ő kedvére, bizonyára örömét leli benne. No és még arról nem is beszéltünk hogy családtagjaink mennyivel szívesebben eszik az énekelve készített ebédet mint a nem énekelve készített, "egyszerű" ebédet!:)

      Törlés