2011. október 13., csütörtök

Bizonyság a hogyanokról és a miértekről szeretettel



Szia!

Gondoltam, ha nem haragszol leírom, hogy mostanában én mivel harcolok és hogy hogyan. Elkezdtem olvasni egy könyvet, Linda Dilow-Akinél a szív lecsendesül.
Nagyon jó könyv. Rengeteg támadás ér főként gondolatban engem. Gyilkossággal kapcsolatos képek jelennek meg előttem, mintha én tenném meg, természetesen a szeretteimmel. Félelmetes. Rosszabb mint egy horror fílm. Legintább azért ilyesztő,mert a patás elgondolkodtat azon hogy képes lennék e rá? Van -e okom? Mi van ha elvesztem az elmém feletti uralmat és elkezdek mészárolni, vagy öngyilkos leszek...ezek a képek szörnyen valóságosnak tűnnek, és a félelmek is szörnyen valóságossak.
Tudjuk hogy ez a sátán munkálkodása. De mi történik ha az én "Uralkodó Istenem" büntetésből ezt szabta rám??
Hát nagyon nehéz volt ezeket a gondolatokat lekezelnem...sokszor nem is tudtam.
Kaptam emberi tanácsokat: Menjek el szabadítószolgálatra!-Mondanom sem kell hogy csak rosszabb lett, amint úgy gondoltam ezek a gondolatok azért vannak mert bennem a gonosz van... ( BENNEM KRISZTUS ÉL! ÉS A KERESZTHALÁLÁVAL, MINDEN GONOSZTÓL MEGSZABADÍTOTT, ONNANTÓL KEZDVE HOGY ELHISZEM .)
Mondogassak igéket ha jönnek a gondolatok!-Mondogattam,mondogattam...de a támadások nem csökkentek.
A teljes szeretet kiűzi a félelmet!-Kaptam meg valakitől, és innentől kezdve,mivel telis tele voltam félelmekkel már kételkedtem abban hogy tudok szeretni!
Ha hiszel Istenben és hittel imádkozol ez elmúlik.-Ez egy újabb rés volt a patásnak, mondván én nem hiszek eléggé Istenben!Istennek nem elég az én hitem??

Nem rosszak mi?
Aztán a kezembe került két könyv: Joyce Meyer- Kezdj új életet ma 
és Linda Dillow- Akinél a szív lecsendesül.

Ezek a nők megtanítottak pár dologra. 
pl.: Nem az érzéseim szerinte kell élnem, döntenem, és gondolkoznom. Nekünk nőknek az érzelmei naponta változnak. Ha az életed az érzelmeiden alapul akkor ingoványra épül az életed. 
Nagyon nehéz nekem nem az érzelmeim szerint élnem, hiszen mindig azt hittem hogy a szívemre kell hallgatnom.
Akkor hogyan éljek? döntsek? gondolkozzam? tervezzem az életem? Tele voltam kételyekkel és szörnyű volt ráébrednem, hogy engem nem Isten, haenm az érzelmeim irányítanak és befolyásolnak. Amire sokszor halgatok az nem a szentszellem hanem az érzelmeim...És az érzelmeim tengerén ide oda hányódtam mint egy rossz csónak a viharos tengeren...
Akkor hogyan kell élnem?
Isten igéjét kell megvizsgálnom hogy ő mit szeretne, Jézus miért halt meg? Nem csak azért mert én egy rohadt bűnös ember vagyok aki nemt ud egyedül élni! Hanem mert ő azt akarja hogy az én nagyon áldott életemen keresztül felhívja az igazán bűnös emberek figyelmét arra hogy van más út!!
Féltem megvizsgálni Isten igéjét. Miért? Mert mindig azt figyeltem, milyen hatással van az érzelmeimre az ige és az alapján értelmeztem. A dicsőítéssel is így voltam és az igehirdetésekkel is. Ha nem éreztem fenomenális érzelmeket akkor úgy gondoltam, bűnös vagyok és Isten már nem is jön a közelembe....Ez is a patás hülyesége volt. Bármikor Isten közeledik hozzád, jót akar. Teljesen mindegy hogy mit érzel vagy nem. Nem mindig érzed hogy anyukád melletted van, de attol az anyukád. Nem midig érzed Isten fenomenális jelenlétét, de attol a te szerető Istened. Ha csak akkor lenne jó egy alkalom hogy érzed Isten jelenlétét, akkor hol a hit?Hogy hiszed hogy ott van és halgat...
Tehát a hitéletem alapjait, újra kezdhettem, életemben immáron 3x-ra...ciki nem? úgy gondolná az ember hogy megtér és megy minden úgy ahogy kell...én rosszul kezdtem...az érzelmeim irányítottak és nem Isten az életemben.

A másik dolog amit megtanultam ezekből a könyvekből, hogy a gondolatainkat irányíthatjuk.Úgy hogy az irányításban segítségül hívjuk Istent. És úgy hogy nagyon elhatározom magam.
Ez a lecke nekem nehezebb volt az érzelmeimnél...sokkal.
Isten nem akarja hogy rossz dolgokon gondolkozzunk, hanem ahogy Pál apostol írja: minden ami szép, ami kedves, ami szeretetreméltó...És még ezt is írja az ige: ...gondolataitokat megújjíjtván...
Hogyan irányíthatod a gondolataidat és mikor kell??
Én azt gondoltam ha rosszra gondolok már irgalmatlan bűnös vagyok!!! De az ige nem ezt írja, ha roszról gondolkozól, rosszat forralsz a szívedben és azt meg is cselekszed! De fel kell ismerned hogy amin gondolkozol az rossz...pl:nem bírok a gyerekekkel, elegem van belőlük és feladom az egészet, öngyilkos leszek..-ez még nem bűn-úgy leszek öngyilkos hogy veszek be egy csomó gyógyszert-már gondolkozom és nem csak eszembejut ez már bűn- nyúlok a gyógyszerért és megteszem-na ez már bűn. 
Ha az elején leküzdöm , felismerem hogy ez a gondolat rossz. Akkor tudom hogy a sátántól van.És mit mond az ige róla? Azért jött hogy lopjon, öljön, pusztítson....hazugságnak atyja, tehát nincs benne SEMMI igazság...
Hogyan takarítsam el ezt a hülye gondolatot?Hogyan győzhetem le a sátánt? Csak Istennel...és az igéjével...mit is ír az ige a gyereknevelésről? Neveld a neki megfelelő módon....ne vond meg tőle a vesszőt....ha nincs bölcsességed kérjél, és Isten ad...
Máris én nyertem!Az igén gondolkozon nem azon hogy hogyan legyek öngyilkos! Csírájában elfojtottam az egészet...és letérdelek imádkozni és bölcsességet kérek, nem a gyógyszerhez nyúlok..
Te jól ismered az igét.Te is meg tudod csinálni. Amint érzed hogy a gondolat rossz ami a fejedben van, gondolj arra hogy semmi igazság nincs benne, csak a sátán próbál az érzelmeiden keresztül becsapni. Ha nincs benne igazság akkor pedig gondolkozz az igazságról...az IGÉRŐL!

A harmadik dolog amit tanulgatok az a MEGELÉGEDETTSÉG!
Megelégedni az életemmel, a külsőmmel, a multammal, a jelenemmel, a körülményeimmel. Megelégedni önmagammal. Ez egy nehéz lecke, de a végeredmény az hogy teljes békességed van Istennel és a környezeteddel és magaddal..
Nem rég olyan csúnyának éreztem magam hogy nem sok értelmét láttam így élni, a rossz gondolatok miatt pedig még bűnösnek is éreztem magam...amint magam körül kezdtem el forgolódni és rátekeredtem a magam sajnálatára, Isten rám szólt, hogy ez nem az ő akarata!
Isten, a mindenség Istene! A saját képére alkotott, Ő olyan mint én a lógós nagy hasammal és a terhescsíkjaimmal...vicces nem? Nem tudtam ezt hova tenni és kértem Istent hogy had lássam úgy magam ahogy ő lát! Megmutatta hogy én hogy látom a fiaimat? A hibáit látom előbb? Nem azt az elenség szúrja ki előszőr...én a szép szemét látom és a gyönyörű mosolyát...az elenség akarja hogy a durcáját és a hisztijét, a csapkodását és a csúnya viselkedését lássam. (A patásban nincs igazság!) Hoppá!
Akkor én mit látok? Azt amit a sátán akar hogy lássak! Hogy lát Isten? A 45.zsoltár tökéletesen leírja, és a keresztény férjed is megmondja!!!És a gyermekeid is...anya olyan szép vagy!és ismerjük a gyerekszáj eme szépségeit...
MEGELÉGEDNI magammal 1.lépés.
MEGELÉGEDNI A HELYZETEMMEL.
Ez nehéz dió. El akartam menni dolgozni mert elegem lett a gyerekeknyavajgásából és a hónapvégi pénznélküliségből. De Isten mást akart! Azt hogy itthon maradjak. Miért? Mert kiválasztott egy szolgálatra ami 24órát igényel és rajtam kívül senki nem tudja ugyanúgy csinálni ahogy én.KERESZTÉNY ANYA, KERESZTÉNY FELESÉG, és KERESZTÉNY NŐ....Elsősorban ezeket a szolgálatokat bízta rám. Sokszor nem tetszik ez a szolgáat, de csinálni kell mert Isten rám bízta. Miért pont ezt a szolgálatot??Miért nem lehetek dicsőítés vezető, vagy táncos, vagy prédikátornő???Miért pont anya???Miért pont feleség??? Miért pont nő???
Azért mert ha nem lennének keresztény anyák és keresztény feleségek és keresztény nők akkor az elveszett világ honnan tudná meg hogy hogyan kell egy családnak egészségesen Isten szerint való módon működnie. Hogy egy anya hogy lehet keresztény anya, egy feleség hogy lehet keresztény segítőtárs, és egy nő hogyan lehet tiszta lelkületű keresztény nő???A világnak ha tetszik ha nem szüksége van rád és rám hogy példát mutassunk nekik és megmentsük a hétköznapi életüket.

Tudom hogy te okos nő vagy! Tudsz mindent hogy hogyan kellene élni és gondolkozni! Kérlek ne a rosszra fókuszálj! A sátánnak ez a célja! A rosszat felnagyítja, és a jót lekicsinyíti! Engedd meg hogy a lelked elcsendesüljön, zárd egy cellába az érzelmeidet, szürd át a gondolataidat és fordítsd arcod a fény felé, Isten felé és az ő igéje felé. Én hiszem hogy te is tudsz megelégedett életet élni és békességbe jutni Istennel és önmagaddal. Olvasd az igét, és arra koncentrálj, Isten mit akar neked megmutatni!Ő mit lát? Miért engedi hogy forogjon a föld még ilyen gonosz emberek mellett is mint a világi emberek? Miért élünk még mindig? Az hogyha egy nő babát vár, azt jelenti van reménységünk, még van időnk megtérni és megváltozni, mert Isten még nem mondott le az emberről.

Szeretettel ajánlom ezeket a könyveket és lehet hogy zavarosan írtam...bocsáss meg ha nem esett jól a levelem.Szeretlek, szeretem a tesómat is és a gyermekeiteket is. Téged különösképpen,mert tudom hogy a harcaid valóságossak.TUDOM HOGY A GONDOLATOK SOK SÉRÜLÉST OKOZNAK...TUDOM HOGY FÁJ, AZ HOGY NEM ÚGY ALAKUL AZ ÉLET AHOGY TE SZERETNÉD...TUDOM.De Isten pedig az tudja mire van szükségünk, még ha nem is ugy látjuk a dolgokat mint ő. Tanulj velem. Hogy megtanuljuk Isten szemén keresztül látni az anyaságot, a feleségeskedést, és az hogy milyen egy nő...

Szeretettel kíván Isten áldását és vezetését az életedben!
Én egy csatamezőn már átmentem....gyere velem, mert Isten előttünk jár és fogja a kezünket!
Legyél megelégedett minden élet helyzetedben, kívánom hogy juss el erre a csodálatos ajándékra..

Puszil és szeretettel ölel:
Judit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése