2011. október 13., csütörtök

Hazugságban élni....



Hazugságban élni...

9 éve vagyok keresztény, és a napokban jöttem rá hogy hazugságban éltem a 9 év kereszténységemet, ugyanis a "hazugság atyja"
tele tömte a fejemet butaságokkal, annyira hogy már észre sem vettem de eltorzította az Istenről alkotott képemet.
Egy könyv olvasása során jöttem erre rá, amiből egy részletet most megosztanék veletek.
A könyv: Jeff Van Vonderen: Ha belefáradtál, hogy mindig bizonyítanod kell

(130.old.)
Becsapja az élőket

A Sátán azonban nemcsak azoknak hazudik, akikben nincs élet, hanem azoknak is, akik Krisztusban új életet nyertek. A jel.12.10 Így ír róla: „... Istenünk színe előtt éjjel és nappal vádolta őket.” A Sátán felhasznál embereket, körülményeket és emlékeket arra, hogy vádoljon minket és elhomályosítsa bennünk annak a tudatát, ehogy Krisztusban újjá lettünk, hogy megtagadja Isten munkájának teljességét és aláássa Isten szeretetének megbízhatóságát.
A hazugságok valahogy így hangzanak: „Isten szeretete korántsem olyan biztos. Isten nincs teljesen megelégedve veled, hiszen nem vagy tiszta, új és élettel teli. Valójában egyrészt jó, másrészt rossz vagy. Vannak jó tulajdonságaid, amelyeket nem illik észrevenned, nehogy elbízd magad, és vannak rossz tulajdonságaid is (ugyan, kinek nincsenek?). Isten azt akarja, hogy ezeket tagadd le, hagyd figyelmen kívül, vagy szabadulj meg tőlük, különben nem lesz veled megelégedve. Igyekezz jobban, menni fog!” A Sátán sok keresztény életét is befolyása alatt tartja. Ők is magukat akarják megjobbítani. ...Mi itt a végeredmény? Íme egy olyan hívő akinek a Sátán megvakította az értelmét, túlértékeli a problémát, alulértékeli az isteni megoldást, rosszul értékeli önmagát, és rosszak a célkitűzései. Akik már életet kaptak, azoknak arra kellene törekedniük, hogy igazán éljenek, és elmondják a halottaknak, hol nyerhetnek ők is igazi életet. A Sátán azonban sok keresztényt mecsap és rávesz arra, hogy saját teljesítményükkel próbálják meg kiérdemelni azt, amit Jézus vére már megszerzett a számukra: az életet, megbecsülést és Isten elfogadását. Nem az igazi harcot vívják. Ha Donnak és Bettynek volt élete, akkor becsapták őket, és csak vesztegették az idejüket, mikor az életet keresték.


Hát ez volt ami engem mellbe vágott! Nincs bennem JÓ és ROSSZ! Jézus Krisztus által csak jó van bennünk. Persze vannak emberi hibáink és büneink, de azt rendezzük, így nem vádolhat többé a VÁDLÓ!
Ahogy azt egy pásztor is mondta: Nem egy doboz vagyunk amiben csak a jó és a gonosz harcol, hanem emberek akik élnek!
Élnek! Én mostanában nem tudtam élvezni a keresztény életemet mert csak azzal voltam elfoglalva, hogy a gonosz és a jó harcol. De van erre egy sőt két ige is:

Jer 29:11 Mert én tudom az én gondolatimat, a melyeket én felőletek gondolok, azt mondja az Úr;békességnek és nem háborúságnak gondolata, hogy kivánatos véget adjak néktek.

Jozs 23:10 Egy férfiú közületek elűz ezeret, mert az Úr, a ti Istenetek az, a ki harczol érettetek, a miképen megmondta vala néktek.
Jozs 23:11 Azért igen vigyázzatok magatokra, hogy szeressétek az Urat, a ti Isteneteket!

Az utolsó ige versre felhívnám a figyelmetek! A fő parancsolatot juttatta eszembe: Szeresd az Urat a te Istenedet, teljes szívedből, teljes lelkedből, teljes elmédből és minden erődből!
Ez az amivel nekünk foglalkoznunk kell. Nem a harcokkal. Sokkal több bízatott ránk!


Isten áldjon titeket és akinek szükséges annak segítsen az elméjében megújítani az Istenről alkotott képet!
Ámen!
Judit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése