2011. október 13., csütörtök

Ez vagyok én...

Szia!
Tímárné Urbán Judit vagyok, két gyönyörű fiú és két csodás kislány anyukája, egy csodálatos férfi felesége és végül de nem utolsó sorban Isten gyermeke.
Régóta fontolgatom hogy kezdjek e blogot... Az én életem nem túl különleges és nem túl izgalmas... Nincsennek fellépéseim, brazil szappanoperába illő kapcsolati hálóim és még pletykálni is utálok.
Van két f.b.-os oldalam amit Isten kegyelméből kezdtem el csinálni.A Keresztény nők és a Keresztény Édesanyák közösségi oldal. Amikor ezekre az oldalakra írtam néha bizonyságokat, vagy olyan igei gondolatokat amiket mintha nem is én írtam volna, akkor gondoltam rá, hogy talán hasznosak lehetnek ezek a bizonyságok mások számára is. Remélem számodra is azok lesznek..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése