2011. október 13., csütörtök

A hétköznapok útvesztőjében



Szia kedves olvasó!

Érdekes, dolgot tanított nekem Isten a napokban. Tudod, amiket írok azokat én is mostanában tanulom a mi Atyánktól, ami azt jelenti hogy én sem vagyok bennük tökéletes. Ezt gondoltam fontos tudnod.

A Mai ige c. füzetet szoktam olvasni, és most ott találtam valami kincset.

"én azért jöttem, hogy életük legyen, sőt bőségben éljenek." (ján. 10:10)
"én azért jöttem, hogy életük legyen és teljes életet éljenek" (ján. 10:10 - New International Version)

Amint sikerült felfognom azt hogy mit jelent az hogy Jézus Krisztusra alapozott élet, ez a "szokványos" ige kincsé vált az életemben. Egy imaórán beszélgettünk arról hogy fontos hogy a mi életünk Jézus Krisztusra legyen alapozva, és én akkor rádöbbentem hogy azért olyan zavaros és ide oda sodródó a lelki életem és az érzelmeim, mert az én életemet befolyásolta más emberek véleménye, sok féle tanítások, sok-sok ige és ige rész, DE! nem Jézus Krisztus maga. Nem olvastam a Bibliát olyan tudatosan hogy megismerhessem belőle Istent és az Úr Jézust, ez miatt kialakult egy rossz Isten-képem, és egy felületes kapcsolatom Jézus Krisztussal.
Megköszöntem akkor este Istennek hogy nála sosincs késő újra kezdeni, és éreztem Isten meghallgat. Kértem segítsen újra építeni a keresztény hitemet és életemet, és elhatároztam hogy Jézus Krisztusra alapozom.

Ez az ige azért jelentett sokat, mert rájöttem hogy én nem igazán élvezem az életemet és nem értettem miért. "FElkelsz,munkába mégy, hazajössz, vacsorázol, tévét nézel, beesel az ágyva, másnap újra felkelsz és kezded elölről az egészet?Salamonhoz hasonlóan néha talán te is úgy érzed: Minden hiábavalóság. De nem kell így lennie! Francis Schaeffer mondta: Az embernek célja van, az hogy kapcsolatban legyen Istennel...amikor elfelejti a célját, elfelejti azt ki is ő, és mit jelent az élet."
Én elfelejtettem a célom és a mindennapi tehendők vették át a vezetést az életem felett! 
Most már tudom hogy ezért éreztem úgy hogy nem élvezem az életet.
De mostantól igyekszem csak Krisztusra és Istennel való kapcsolatomra koncentrálni, és ha úgy érzem megint elvesznék a hétköznapok között akkor Feltekintek a Keresztre.

Isten áldjon!
Judit 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése