2011. október 13., csütörtök

Megbocsájtás



Ha legalább egy ember elolvassa és épül belőle, akkor már megérte!
az én édesapám meghalt már 9éve. A családom minden tagja megtért a halála után. Ő öngyilkos lett.
Amikor meghalt, megkeményedtem nagyon, haragudtam rá és egyre jobban gyűlöltem mert megígérte hogy mindig velem marad és vigyáz rám. Úgy éreztem cserben hagyott!
Amikor megtértem, akkor ezekkel az érzésekkel nem akartam szembe nézni, rengeteg fájdalmat okozott és azért hogy útálatom és gyűlöletem nehogy elmúljon azt a sok jót amit ő tanított nekem azt is elkezdtem útálni. Mindent ami vele kapcsolatos volt, gonosznak és rossznak tartottam. Mindent amiről ő jutott eszembe azt sátáninak gondoltam, hiszen ő sátánizmussal foglalkozott.
A sátán egy dolgot ért  el. Megutáltam az életem eggyetlen édesapukáját és gyűlöltem.
Tudod a gyülölet és a meg nem bocsáltás nagy akadályokat gördített Isten és én közém. Hiába akartam többet Istenből, hiába akartam vele többet lenni, nem ment. És miközben arra törekedtem hogy Istent jobban megismerjem, rengeteg vihar tombolt a bensőmben. Végül, pánik beteg lettem és az ami a földi dolgok között a legfontosabb a családom, már nem tudtam élvezni a velük való idő töltést. Úgy éreztem hogy valami kettősség van bennem.
Így is volt. HIszen az elrejtett gyűlölet és meg nem bocsáltás nem fért össze Isten dicsőségével és Szentszellemével.
Volt hogy már úgy éreztem hogy valóságosan megbolondulok és a rácsos ágyban kötök ki.
DE Isten kegyelme minden reggel megújul és Isten jót tervezett az életünk felöl. 
Isten kegyelmes volt, és a nagy viharokban megmutatta nekem hogy ő aput éppen annyira szerette mint bárki mást. Egy sátánistát éppen ugyanúgy szeret és meg akar menteni mint egy piti tolvajt. Természetfeletti élmény volt amkor Isten elkezdett velem "társalogni" és a szeretetét velem megismertetni.
Milyen jogon gyűlölök valakit akiért Ő az egyetlen egyszülött fiát adta halálra?
Sokszor kimondtam a számmal hogy megbocsájtok apukámnak minden gonoszságáért, de amikor Isten szeretete tanított engem akkor lett világossá hogy az csak külsőség volt.
Ma már szeretettel tudok rá gondolni.
Hogyan?
Amikor Isten Agapé szeretete beköltözik a szívedbe és elkezdi gyógyítani a sebeket akkor csodák történnek veled. Megkértem Istent hogy minden fájdalmat ami az apukámmal kapcsolatos azt vegye ki a szívemből és gyógyítson meg engem hogy egészséges ember lehessek.
Amióta Isten elkezdte ezt a gyógyító munkáját azóta, úgy érzem "olvad az Ó emberem" ahogy azt Pintér Béla egy dalában megfogalmazta.
Persze nem múlt el minden egyik napról a másikra, hiszen évek alatt ivódtak belem rossz érzelmek, reakciók. De érzem Isten békessége amire mindig is vágytam, egyre közelebb kerül hozzám és az új emberem egyre erősebb.
Hiszem ha Isten teljesen meggyógyítja a bensőmet akkor még többet kaphatok Isten jelenlétéből!

Kívánom mindinkinek aki meg nem bocsáltással küszködik, vagy gyűlöl valakit azt Isten hasonló módon formálja át.
De ez csak akkor kezdődik el ha te magad akarod, és kéred!
Isten békessége minden gondolatot felülmúl!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése