2011. október 13., csütörtök

Hogyan szereted a férjedet?



Érdekes cím. Miért lehet több féle képpen is??- kérdezheted jogosan.
NEM. Szeretni egy féle képpen lehet szerintem. 

1Kor 13:4  A szeretet hosszútűrőkegyes; a szeretet nem irígykedik, a szeretet nem kérkediknem fuvalkodik fel.
1Kor 13:5  Nem cselekszik éktelenül, nem keresi a maga hasznátnem gerjed haragra,nem rójja fel a gonoszt,
1Kor 13:6  Nem örül a hamisságnak, de együtt örül az igazsággal;
1Kor 13:7  Mindent elfedez, mindent hiszen, mindent remél, mindent eltűr.
1Kor 13:8  A szeretet soha el nem fogy

Ha ezek a tulajdonságok amiket kiemeltem, rád is jellemzőek és nincs benne hiányosságod, akkor hiszem hogy jól szeretsz! (És szeretnélek megismerni! :) )
Én sok hiányosságot találtam ezen a területen magamban. Mindezt azután mutatta meg Isten nekem, miután elkezdtem azért imádkozni, hogy én is tudjam annyira szeretni a férjemet, mint ahogy érzem hogy Ő is szeret. (MInt később kiderült, a párom pedig pont fordítva érezte. Ő úgy érezte én szeretem őt jobban.. :) )
Isten megmutatta ezen a Korintusi levél 13.részén keresztül, hogy milyen az Isteni szeretet, és mivel Isten bennünk lakik, ezért úgy illik mi is ezt a szeretetet gyakoroljuk, nem csak embertársaink és gyermekeink iránt, hanem az a személy iránt is akit Isten a családunk vezetőjévé, és a mi fejünkké rendelt ki.

Isten áldjon titeket, és kívánom hogy ez az igazi szeretet lakjék a szívetekbe.

Judit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése