2012. február 25., szombat

6.nap Túra a félelmeinkkel szemben



"... ugye jó magot vetettél a földedbe? Honnan van akkor benne a konkoly? Ellenség tette ezt... !


....Nehéz helyzetekben az ellenség megpróbál belopakodni az életedbe és konkolyt vetni a földedbe. Lehet ez egy adósság vagy válás, bántalmazás vagy elhagyatottság;  nem annyira az számít, amin keresztülmentél, hanem az amit maga után hagyott: a borzalmas érzés, hogy önmagadban is kételkedsz. Ha nem akarod, hogy jövőd a múltad második kiadása legyen, ne tápláld tovább azt, aminek el kell halnia. Ha mégis ezt teszed, továbbra is fel fogja emészteni az erődet és elszívja minden örömödet....

Sok rossz dolog és sok rossz emlék van a múltamban. Akik nem ismernek azoknak: kislányként zaklatás édesapámtól, alkoholista verekedő szülők, többszörös öngyilkossági kísérlet a családban, majd apukámnak sikerült is az öngyilkosság, 4vetélés, pánik betegség, depresszió...
Ezek és bizonyos múltbeli képek igenis sokszor visszatérnek, különböző kísértésekkel és szorongásokkal...De amit a kiadvány is ír: "Ha nem akarod, hogy jövőd a múltad második kiadása legyen, ne tápláld tovább azt, aminek el kell halnia." !!! Ha túl sokat foglalkozom a múlttal, előbb utóbb a múlt szemüvegével fogom látni a jövőmet és az igazán szörnyű lenne. Azután jelentkeznek a patás által jól megkreált tünetek és jelenségek amikből szintén arra következtethetnék hogy rossz sors vár rám..biztos el fog romlani az ami most jó...és egyebek. Majd már a végén "önmagamban is kételkedem"..
De van itt egy fontos ige is leírva: " Ne a régi dolgotokat emlegessétek, ne a múltakon tűnődjetek! Mert én újat cselekszem.." Isten újat cselekszik. Ha engeded. Hogyan irtsd ki a múltbeli  képeket az elmédből? Én ezt használom: "Győzd le a rosszat jóval!" Tehát ha régi képek nyaggatnak vagy régi fájdalmak kínoznak, akkor jön Isten csodáinak számbavétele az életemben: megtért az egész családom édesapám halála után, keresztény szerető férjem van, és van két élő fiam akik egészségesek, van szerető édesanyám és keresztény testvéreim, van fedél a fejünk felett és vannak ruháink, és ha néha utolsó percben is kerül oda, de mindig van kenyér az asztalon, 2x mentett meg Isten a ráktól, és 2x a vérmérgezéstől, meggyógyított a depresszióbol és a pánikbetegségből...Hát nem csodálatos ez?? "...Mert én újat cselekszem..."


Istenem hálásan köszönöm a rengeteg csodát az életembe, és a legnagyobb csodát Téged!!!




"Velem van az Úr, nem félek.." (zsoltárok 118:6)


... Te mire vársz? A bátorság érzésére? Felejtsd el, Ilyen nem létezik! Egyszerűen attól vagy bátor, ha azt teszed, ami helyes, a félelmeid ellenére is!...


Én mindig azt hittem hogy akkor vagyok bátor ha annak érzem magam. Azt hittem a bátorság az egy emelkedett hangulat és emelkedett adrenalin. De nem ... És mivel hiába vártam mindig ezt az érzést, ezért elkönyveltem magamban hogy én gyáva és félős vagyok..és elkezdtem magamra ilyen szemmel nézni és mivel én így láttam magam, mások is így láttak..így lett az erősből gyáva félős...
Most már tudom hogy ilyen érzés "Bátorság" nincs, hanem azon múlik a bátorságom hogy mit teszek..


Istenem, kérlek segíts nekem bátornak lenni és hogy annak is lássam magamat. A te szentlelkeddel súgj kérlek, hogy mikor mit kell tennem, és te adj hozzá erőt!Ámen




"Hit nélkül pedig senki sem lehet kedves Isten előtt! (zsid. 11:6)


... Hogy kell vízen járni? Úgy hogy:
a) meglátod Jézust a viharodban
b) válaszolsz arra, amit mond neked
c) nem hagyod, hogy a körülményeid megfélemlítsenek
d) azt teszed, mait a csónakban lévő többi ember nem mer
e) a "lehetségest" választod ahelyett, hogy megelégednél a racionálissal.
Istennek csupán arra van szüksége, hogy valakivel és valakin keresztül munkálkodhasson, a többi, ahogy mondják, már történelem. Az egyetlen dolog, amely megállíthatja Istent, a hitetlenséged. ...

Ez önmagában sokat mondó. Szeretném ezeket a pontokat betartani.Nem akarok akadályt képezni Istennek a hitetlenkedésemmel bizonyos viharokban.





(Színmagyarázat:
Piros-igei idézet ami alapján egy részt fejtettek ki a füzetben.
Fekete- a füzetben található kifejtésekből részlet.
Kék-a saját gondolataim, bizonyságom amiben Isten formált.
Rózsaszín-saját imádságom és kérésem Isten felé.)



Minden x.nap Túra a félelemeinkkel szemben című bejegyzésem a Keresztyén Média UCB Hungary által kiadott "Győzelem a félelem felett" című kiadvány által megélt bizonyságaimat és felmerült gondolataimat tartalmazza. Olvasd el a teljes kiadványt hogy Isten a Te életedben is munkálkodhasson! Nem biztos hogy amelyik mondatok nekem szóltak és engem formáltak, pont azok kellenek neked is. Ezen a honlapon megrendelheted a kiadványt és a kiadványsorozat többi részét is: http://maiige.hu/gyozelem_sorozat Áldott olvasást és áldott növekedést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése