2012. február 24., péntek

4.nap Túra a félelmeinkkel szemben


(Színmagyarázat:
Piros-igei idézet ami alapján egy részt fejtettek ki a füzetben.
Fekete- a füzetben található kifejtésekből részlet.
Kék-a saját gondolataim, bizonyságom amiben Isten formált.
Rózsaszín-saját imádságom és kérésem Isten felé.)




"... kézenfog és gyökeres életváltozásra vezet" (róm. 2:4)


... A legnagyobb hiba, amit elkövethetsz az, ha félsz hibát elkövetni. Tragikus dolog, ha fejedbe száll a dicsőség, de még tragikusabb, ha a kudarc száll bele....
... Bár nem öntjük így szavakba,hozzáállásunk a következő: ".... Ne élj, mert meghalhatsz!"...

Könnyek között olvastam ezeket a sorokat. Engem teljesen legyengít, néha megbénít és lekiskorúsít a kudarctól való félelem. Félek a visszautasítástól, és félek a sikertelenségtől. Nagyon rászoktam arra hogy mindenről a férjem véleményét kérem (ami önmagában még nem is olyan nagy baj), DE! a baj ott kezdődik hogy mindig az alapján döntök is. Így hárítom el magamról a felelősséget. Ez nagyon rosszul hangzik ugye? Nem baj, ha nem írnám a valóságot,nem lenne értelme az egész blogozásnak. 
Ezek a mondatok amikor olvastam, mélyen a szívembe hatoltak és tudtam hogy rólam szól. Jó ez a ráismerés. Tudom mivel kell tudatosan harcolnom. Nem szabad félnem a kudarctól. Hiszen a mindenható Úr van velem... Ő nem kudarcokat enged meg az életemben, csak lehetőséget ad arra hogy megerősödjek és bölcsebb legyek a következő hasonló helyzetekben.
A másik ami szíven ütött az hogy félek élni, nehogy meghaljak!! Itt most nem a dorbézolást támogatom és a felelőtlen élethajhászást!! Nem nem... hanem amikor valami jó dolog történik velem és már attól rettegek, most mi rossz fog történni. Mert a jó dolgok után mindig rosszak jönnek... :( Nagy logika mi? A sátán megtévesztése! Mert valahogy ezt elfelejtem visszafelé fordítani : A rossz dolgok után mindig jók jönnek! :) 


Istenem, kérlek add meg nekem hogy ne féljek a kudarctól, és a visszautasítástól. Add Atyám hogy tudjam kezelni ezeket a helyzeteket. Köszönöm Istenem hogy megmutattad nekem hogy félek élni. Nem akarok félni az élettől, sőt élvezni akarom az életet amit te adtál ajándékba. Élvezni akarom az életet úgy ahogy az az Ige szerint is helyes. Taníts meg erre kérlek! Köszönöm hogy meghallgatsz! Ámen.




"Amitől rettegtem, az  ért utol engem" (Jób 3:25)


... A Sátán úgy akarja befolyásolni jövődet, hogy rávesz arra, hogy a legrosszabbra számíts. Ha ezt megteszed, szolgáltat neked megfelelő körülményeket, tüneteket és véleményeket. ...


Amit előzőleg is írtam az itt is megjelenik. Ha éppen jó dolgok történnek velem akkor már arra számítok hogy mi rossz fog történni. És előbb utóbb be is következik valami rossz...de ez az élet törvénye...a jó után rossz és a rossz után megint jó történik. Tehát teljesen logikátlan ez a félelem.
Amikor ezt az igét meghallottam félelem fogott el. Hiszen attól féltem mindig is hogy bekattanok, kiborulok, összeroppanok vagy idegileg kikészülök és begolyózom. Amikor ezt az igét meghallottam attól kezdtem el félni, hogy amitől félek az be fog következni hiszen az ige is ezt mondja... Ez az a helyzet, amikor a sátán az igét használja fel arra hogy a hatalmába kerítsen. Ugyanis ő is jól ismeri a bibliát és néha ezt fel is használja. De leginkább akkor teheti ezt meg ha felületesen olvassuk a bibliát és mi nem ismerjük annyira mint ő...
Amíg arra fókuszáltam, hogy utol ér e engem amitől félek, már jöttek is a tünetek. Rengeteg pszichés tünet egy valós pánikbetegséggel és egy kis depresszióval. Azután jött ISTEN! És ezt mondta: "Reményteljes jövőt adok nektek" (Jeremiás 29:11) Most akkor melyik igére kell koncentrálni? Ha azt veszem figyelembe, hogy egy olyan Isten vonzott magához aki maga a SZERETET akkor már nem is kérdés hogy melyik ige az amit ő súg szelíden a fülünkbe...


Istenem kérlek adj bölcsességet és figyelmet arra hogy a sátán ne tudjon igékkel érvelni az ő gonosz terveinek a megvalósításához. Adj erőt és energiát ahhoz hogy rendszeresen tudjam tanulmányozni az igédet és kérlek a te Szentszellemed magyarázza meg nekem az igéket. Ámen.


"Elküldött, hogy.. szabadulást hirdessek a foglyoknak." (ézsaiás 61:1)


...Segíts Uram, hogy hitben éljem az életem, ne látásban! Segíts kezemet a kezedbe tenni, és bízni abban, hogy tényleg a legjobbat akarod nekem, azt hogy szabad legyek Krisztusban. Mikor a körülményeim elborítanak, és visszakozni szeretnék, küldd el angyalaidat Uram, hogy harcoljanak értem, és segítsenek áttörni a frontvonalon! Jézus nevében kérlek. Ámen....


... Jézus azt mondta, azért jött, hogy szabadulást hirdessen a foglyoknak (id. Lukács 4:18-21; Ézsaiás 61:1). Íme egy jó hír: a Sátán legyőzött ellenség. Börtönöd ajtaja nyitva áll;szabadságodat Krisztus elnyerte a Golgotán, tehát fogadd el, cselekedj eszerint, és ne élj többé fogolyként!...


Sokszor nincs hitem elfogadni azt hogy már szabad vagyok és ezért nekem nem kell már harcolni annyit mint gondolom, csak hinnem kell..


Köszönöm Jézusom hogy elhoztad már számomra a szabadságot, és bocsásd meg hogy sokszor nem tudom úgy hinni ezt ahogyan azt kell!


Minden x.nap Túra a félelemeinkkel szemben című bejegyzésem a Keresztyén Média UCB Hungary által kiadott "Győzelem a félelem felett" című kiadvány által megélt bizonyságaimat és felmerült gondolataimat tartalmazza. Olvasd el a teljes kiadványt hogy Isten a Te életedben is munkálkodhasson! Nem biztos hogy amelyik mondatok nekem szóltak és engem formáltak, pont azok kellenek neked is. Ezen a honlapon megrendelheted a kiadványt és a kiadványsorozat többi részét is: http://maiige.hu/gyozelem_sorozat Áldott olvasást és áldott növekedést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése