2012. február 21., kedd

3.nap Túra a félelmeinkkel szemben



(Színmagyarázat:
Piros-igei idézet ami alapján egy részt fejtettek ki a füzetben.
Fekete- a füzetben található kifejtésekből részlet.
Kék-a saját gondolataim, bizonyságom amiben Isten formált.
Rózsaszín-saját imádságom és kérésem Isten felé.)


"Ne nyugtalankodjék a ti szívetek, ne is csüggedjen..." (Ján.14:27)


..Túl gyakran csak arra használjuk a hitünket, hogy megpróbáljunk megszabadulni olyan dolgoktól, melyek nem kellemesek, vagy amelyeket nem szeretünk, ahelyett, hogy arra használnánk, hogy nyugodtan, békességünket megőrizve túljussunk a viharokon.

Érdekes hogy gyakrabban van hitünk arra, hogy "kéregessünk" Istentől, vagy esetleg akkor keressük csak fel, ha kell valami. És mi van akkor amikor egy napfelkelte csodás színeit látjuk, vagy egy fáradt nap végén csodálunk egy kicsi madárkát vagy egy gyönyörű pillangót?? Akkor is felkeressük, ha örömünk van? Ha hálásak vagyunk? A viharokon (én úgy tapasztaltam) hogy a nehézségek ellenére felhangzó dicsőítés, hálaadás segít a leginkább áthaladni, túl élni. De tudjátok én nem túl élni akarom az életemet hanem MEGÉLNI!


... Te hol vagy ma? Jézussal pihenve hátul, vagy pánikba esve a tanítványokkal a hajó elejében?A félelem akkor hatalmasodik el, amikor:
1. Megfeledkezel arról, mit mondott neked Isten! ...
2. Elfelejted, ki van veled a hajóban!


Uhh..hát igen...azt hiszem többet pánikolok, mint hogy Istenben bízva békésen élvezném az életet. Mert ha pánikolok egy bizonyos helyzetben, akkor már senki sem vetheti a szememre hogy nem csinálok semmit! :) Igaz? :) A lényeg hogy sokszor elfelejtjük hogy Isten milyen igéreteket mondott nekünk és milyen igékkel szólt hozzánk. Gyakran elfelejtjük hogy a szürke hétköznapokban is A MINDENHATÓ ISTEN VAN VELÜNK EGY HAJÓBAN!


"Az Úr pedig egész éjjel visszafelé hajtotta a tengert erős keleti széllel" (2Móz. 1:11)


A Vörös-tenger kettéválasztásának csodája egész éjel történt. A reggel egyszerűen csak felfete, mit tett Isten előző éjjel, miközben az izraeliták aludtak.

Sokszor kétségbe esünk mert nem látjuk "Istent dolgozni", és akkor már azt hisszük nem is csinál semmit, vagy velünk úgysem törődik és nem pazarol ránk időt. Ezeket a gondolatokat átgondolva és leírva, viszont határozottan fel pattan bennem az "új ember" és azt mondja: Ez nem így van! Isten gondoskodó Isten!
Attól kedves testvérem hogy most nem látsz hatalmas csodákat, attól még Isten munkálkodik. Sőt, én azt tapasztaltam, hogy a legmélyrehatóbb munkálatok "csendben" történnek.


Istenem, kérlek segíts a csendben is türelmesen várni, és nem zúgolódni, azért hogy megláthassam a csodáidat!




... íme néhány ige, mely segít kibírni reggelig: a) "Gyermek voltam, meg is öregedtem, de nem láttam{ te talán igen?} hogy elhagyatottá lett az igaz, sem azt, hogy gyermeke koldussá vált"(zsoltárok 37:25) b) "Este szállást vesz a sírás, reggelre itt az ujjongás {vagyis már úton van!}" (Zsoltárok 30:5); c) "De mindezekkel szemben { bármi is legyen} diadalmaskodunk az által, aki szeret minket." (Róma 8:37). Bátorítson a tudat, hogy Isten munkálkodik a sötétségben!

Nagyon fontosnak tartom, hogy leginkább igékkel "fegyverkezzünk fel".


"Légy erős, légy bátor és cselekedj!" ( 1krónikák 28:20)


...Lehet, hogy egy soha el nem énekelt dal, egy soha el nem mondott igehirdetés, vagy egy kibontakozásra váró ajándék van benned! Abban a pillanatba, amikor többé nem tartod vissza, az ajtók megnyílnak, a megfelelő emberek belépnek az életedbe, s a szükséges források immár rendelkezésedre állnak. De meg kell tenned azt az első lépést!

Menyi le nem írt vers, mennyi el nem énekelt dal lett elfojtva bennem pusztán a félelem és az önbizalmam hiánya miatt!!


Istenem kérlek szépen állítsd helyre az önbizalmam és vedd el azokat a félelmeket amik gátolnak abban hogy az ajándékokkal amiket tőled kaptam, azokat használjam!!Sajnálom, kérlek bocsásd meg nekem hogy annyi mindent el hallgattam és elfojtottam! Adj bátorságot kérlek Uram!

Minden x.nap Túra a félelemeinkkel szemben című bejegyzésem a Keresztyén Média UCB Hungary által kiadott "Győzelem a félelem felett" című kiadvány által megélt bizonyságaimat és felmerült gondolataimat tartalmazza. Olvasd el a teljes kiadványt hogy Isten a Te életedben is munkálkodhasson! Nem biztos hogy amelyik mondatok nekem szóltak és engem formáltak, pont azok kellenek neked is. Ezen a honlapon megrendelheted a kiadványt és a kiadványsorozat többi részét is: http://maiige.hu/gyozelem_sorozat Áldott olvasást és áldott növekedést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése