2012. február 19., vasárnap

2.nap Túra a félelmeinkkel szemben

(Színmagyarázat:
Piros-igei idézet ami alapján egy részt fejtettek ki a füzetben.
Fekete- a füzetben található kifejtésekből részlet.
Kék-a saját gondolataim, bizonyságom amiben Isten formált.
Rózsaszín-saját imádságom és kérésem Isten felé.)


" Világosságom és segítségem az Úr, kitől félnék?" zsolt. 27:1

Ma engedd hogy a bátorságod a szemed előtt lévő szükségekre válaszoljon, ne bénítsa meg a félelem.

Hm..én és a bátorság? Mintha mindig is külön úton jártunk volna! Nagyon ritkán kértem ki magamnak a saját érdekeimet és nem is szeretem magamat kicsit sem reklámozni, akkor sem ha arra lenne szükség. Nem merek szembenézni, senkivel és oda szólni még ha az az én érdekemet is szolgálná. Inkább manipulálok. Ez ivódott belém. :( Nem régen megfogadtam hogy nem manipulálok soha többé senkit, mert Isten szerint az nem kedves! Sőt varázslásnak minősül és az BŰN. Ha nem manipulálok, de nincs bátorságom megvédeni magam és elérni a céljaimat akkor mi vagyok??? GYÁVA! Soha nem mondták ezt rám, de ha most végig gondolom, mintha én magam írtam volna a saját homlokomra : Rugjatok belém én úgyis gyáva vagyok! 
Ha én így látom magamat akkor viszont előbb utóbb mások is annak fognak látni, mert úgy fogok egyre inkább viselkedni mint egy gyáva. 
Nem akarok gyáva lenni!Istenem kérlek segíts nekem hogy ne gyáva legyek, hanem bízva benned BÁTORSZÍVŰ legyek!




"Minden gondotokat őreá vessétek, mert neki gondja van rátok!" 1pét. 5:7


...nem aon igyekszel hogy mindent a saját vágyaidhoz igazíts, hanem elfogadsz minden napot úgy, ahogy jön, és örülsz neki nem kritizálsz vagy regulázol másokat, hanem megpróbálsz olyanná válni, amilyen lenni szeretnél, nem bánkódsz a múlt miatt, hanem növekedsz és a jelenben élsz. Valójában az elengedés az jelenti: kevésbé félsz.... bízol Istenben... és jobban szeretsz....


Ha most belegondolok hogy mennyi dolog van az életemben aminek az irányítását még nem adtam át tudatosan Istennek...juj!! Már pedig ha nem adom át az irányítást akkor nem Ő uralkodik azokon a terülteken, és ha nem Ő uralkodik akkor ki is??? :(( A sátán vehet akkor jogalapot azokon a területeken..


Istenem kérlek vedd át a teljes irányítást az életem felett, az egészségem felett, a gondolataim felett, a szívem felett, a lelkem felett, a családom felett, az időm felett!Azt akarom hogy életem minden területén te legyél az Úr és Király!


"Tőle kapok reménységet... nem ingadozom" zsolt. 62:6-7
...
1.lépés: Indulj!Nem fogsz a vízen járni, ha nem vagy halandó elhagyni a csónakot.


Sokszor nem mertem elindulni, vagy megszólalni amikor Isten mondta, ez miatt elkerültek a csodák. A kudarctól való félelem csodákat gátolt meg az életemben!!!
...
2.lépés: Engedd el!Mit kell elengedni?..saját ötleteidet, ...vágyadat hogy jó színben tűnj fel... makacsságodat.


Nekem mindenre van egy ötletem, és mindenre találok megoldást, csak sokszor elfelejtem megkérdezni Istent, Ő mit gondol erről a helyzetről. El kell engednem a saját ötleteimet, hogy teljesen rá hagyatkozzam!
...
3.lépés: Állj nyugton! Amikor azemberek azt mondják: Ne csak állj ott, csinálj valamit!, Isten így szól: Te csak ne csinálj semmit, állj helyt!


Ohh!!Mennyiszer láttam neki szolgálatnak és egyéb dolgoknak csupán azért mert más azt mondta hogy csináljak valamit, mert ha nem csinálok semmit akkor lustának tűnhetek!!! Isten nem azt kéri hogy állandóan oldjunk meg mindent és csináljunk meg mindent amit csak lehet, szolgálatból szolgálatba essünk és időnk minden percét kihasználva túlhajszoljuk magunkat. Sokszor csak annyit kér hogy ahol vagyunk ott hűségesen és türelmesen, alázatban és szeretetben álljunk helyt. Éppen nem régen voltam ilyen helyzetben! Úgy éreztem azonnal tennem kell valamit, mert nem jutok előrébb, és Isten megtanított arra hogy csak legyek csendben és várjak rá, előbb álljak helyt szeretetben, alázatban és várjam meg amíg Ő cselekszik!Ez nagyon nehéz feladat!
...
4.lépés: Számíts rá hogy elkapnak!


Egyszer amikor az egyik munkatársunk a gyermekmisszióban nagyon nagyon fájlalta a nyakát, és megmozdítani sem tudta. A férjemnek és a nővéremnek is az a klassz ötlete támadt hogy kérjük meg a gyermekeket hogy imádkozzanak a munkatársunkért. Igen ám, de én teljesen lehidaltam attól hogy miután a gyermekek kézrátétellel imádkoztak Belláért, azután perceken belül, teljesen mozgatta a nyakát és körzött is vele minden fájdalom nélkül!!! Nagyon meglepődtem, azután nagyon szégyeltem magam hogy meglepődtem azon hogy Isten cselekedett és gyógyított a kis falu, kis gyüliében, kis gyermekek imádságára!Számítsunk rá hogy Isten igenis cselekvő Isten ma is!




Minden x.nap Túra a félelemeinkkel szemben című bejegyzésem a Keresztyén Média UCB Hungary által kiadott "Győzelem a félelem felett" című kiadvány által megélt bizonyságaimat és felmerült gondolataimat tartalmazza. Olvasd el a teljes kiadványt hogy Isten a Te életedben is munkálkodhasson! Nem biztos hogy amelyik mondatok nekem szóltak és engem formáltak, pont azok kellenek neked is. Ezen a honlapon megrendelheted a kiadványt és a kiadványsorozat többi részét is: http://maiige.hu/gyozelem_sorozat Áldott olvasást és áldott növekedést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése