2015. augusztus 22., szombat

Isten fel akar emelni!!

"Most már csak arra van szükséged hogy felemeljenek. Úgy gondolom értékes ember vagy."- Ekkor hallottam először ez a szót: "felemelni valakit". Ezt egy általam elvetett gyülekezet pásztora mondta nekem amikor elmeséltem neki hogy úgy érzem teljesen megőrülök a sok szabadító szolgálattól, attól hogy mindig azt éreztetik velem hogy amint hibázom már megkötözöttségekkel kell küzdenem, és hogy az ó ember mindig ott van mint egy szörnyeteg és lesi minden hibámat. Nem hibázhatok, a múltam minden egyes bűne kísért és kísérteni is fog amíg nem vallom meg minden bűnömet egyenként és nem szabadulok meg tőle. Azért vagyok pánik beteg mert nincs elég hitem.... ohhh még most is bele sajdul a szívem, még mindig a fülembe csengenek ezek a szavak.
Mikor könnyeimet nyelve ezt elmondtam Dávid pásztornak és kérdeztem hogy még miért imádkozzam hogy jó legyek, és hogy ennek az önmarcangolásnak vége legyen, akkor mondta ezt a mondatott:
"Most már csak arra van szükséged hogy felemeljenek. Úgy gondolom értékes ember vagy."

Ez a pásztor, ma már az én és családunk pásztora Boros Dávid és a gyülekezete a Kiskőrösi Baptista Gyülekezet az OTTHONOM.
9 évnyi kereszténység után elkezdtem keresni a Szeretet Istenét... azt aki nem azért szeret amit teszek, vagy nem teszek, hanem azért szeret mert az Övé vagyok. Aki nem azért szeret mert szolgálom, hanem azért aki vagyok. Meg kellett tanulnom, hogy az ő szeretete nem teljesítmény alapú, mert valaki már teljesített helyettem. Jézus már mindent meg tett helyettem. El kellett fogadnom hogy minden szörnyűség amit én vagy szüleim elkövettek az onnantól kezdve hogy én meg tértem és megvallottam a bűneimet Istennek, azóta SZABAD VAGYOK. Nincs szükségem szabadító szolgálatra, mindössze annyi HIT-re hogy elhiggyem hogy Jézus mind ezt az Ő vérével már megtörte és lemosta! Valamint meg kellett vallanom magamnak ezt többször is hangosan: "Íme a régi elmúlt, újjá lett minden.."
"Ne a régi dolgokat emlegessétek, ne a múltakon tűnődjetek! Mert én újat cselekszem, most kezd kibontakozni, majd megtudjátok! Már készítem az utat a pusztában, a sivatagban folyókat fakasztok." Ézsaiás 43:18
Ezek után Isten elkezdett érezhetően szeretni, megáldani, felemelni... Szolgálatokkal bízott meg és gyermekekkel áldott meg. Megismertem embereket akiknek nem az volt a céljuk hogy tökéletes keresztényt faragjanak belőlem, hanem az hogy "csak" szeressenek. És ez a szeretet formál és felemel.
A napokban megdöbbentő dolog történt velem. Egy régi osztálytársamtól kaptam üzenetet. Egy lánytól akit mindig is úgy éreztem hogy soha nem kerülhetek még az árnyékába sem. Szép, Jól tanult, sok mindenben nagyon jó volt, sportban, angol tudásban és ami a legfontosabb nagyon jól tudta érvényesíteni az akaratát és soha nem félt kifejezni magát még a tanárokkal szemben sem. Egy féle hangadó személyiség. Én soha nem mertem a véleményemet igazán kifejezni.Annyira emlékszem hogy amikor a hitemet vagy a vőlegényemet szekírozták, na akkor ki tudtam akadni és kifejeztem amit gondoltam. :) Szóval erre a lányra felnéztem, nem úgy mint akire hasonlítani akarok,hanem úgy hogy "Milyen jó neki hogy ő olyan amilyen..." . Nem rég volt osztálytalálkozónk. Ott is nagyon kisebb rendűnek éreztem magam, holott ezt nem érzékeltette már velem senki. Ez a saját butaságom. Úgy gondoltam hogy azok a nagyok akik dolgoznak és karriert építenek... én "csak szültem néhány gyereket"... De ott már nem voltam bizonytalan, mert tudtam boldog vagyok én így ahogy vagyok.
Az üzenetből pár részlet:
Szia! "Tudom mi nem sokat beszèlgettünk règen. Hisz olyan vagyok amilyen... Nem vagyok hívö. Hiszem hogy vki vagy vmi egyengeti az èletünk. Hívjuk azt Istennek sorsnak vagy bàrminek. Règen ès most is leginkàbb magamban hiszek,hogy ha vmit el szeretnèk èrni azt el is fogom. Rajtad is ezt làtom. Csodàlatos csalàdod van,amit magadnak köszönhetsz. Te küzdesz meg a nehèzsèhekkel nap mint nap. Csodàlom a hited ès kitartàsod! Nagyon jò pèlda lehetsz bàrkinek!
Van tehetsèged,föleg embernek maradni ebben a vilàgban! Nagyon örülök,hogy ismerhetlek!" "Sosem felejtem az egyetlen ajàndèkot amit töled kaptam...akkor nem igazàn èrtettem. De màra màr kapisgàlom. Ez egy kis kereszt volt egy idèzetes kàrtyàval ellàtva. A kereszt talàn ma sem jelent sokat,de az idèzet annàl inkàbb. Így szòlt. : "Boldogok a szelidek,mert övèk lesz a föld. " Ezt sohasem feledem! "
"Nagyon sok örömet,boldogsàgot ès egèszsèget kívànok neked ès egèsz csalàdodnak! Ui.: Màr tudom egy kincs vagy Te is ès talàn èn is ezen a Földön."

Olvasd el most újra azokat amiket kiemeltem... Hát nem megdöbbentő? Ezt egy nem hívő nő írta nekem... rólam... ahogyan lát...

Amikor ezt az üzenetet elolvastam, alig tudtam beszélni, kapkodtam a levegőt és ingattam a fejem... a férjem bejött és megkérdezte, hogy mi a baj? Mondtam hogy kaptam egy üzenetet ami padlóra tett... és a kezébe adtam a telefont. Elolvasta majd ezt mondta: " Ez nem padlóra tett... ez felemel." Rá néztem könnyes szemmel és annyit mondtam: Igen, ez felemel, Isten felemel.

Egy nem hívő nő üzenetén keresztül is Isten fel tud emelni az önsajnálatból, az önmarcangolásból, a régi hibáink emlegetéséből, a régi bűnök bűntudatából.
Kedves testvérnők! Mennyivel inkább tud fel emelni Isten mindet egymás szava és dicsérete által? Elmondjuk e egymásnak a gyülekezetben, hogy a másik milyen értékes, hogy milyen szép, hogy milyen jó szolgáló? Dicsérjük e egymást? FEL EMELJÜK E EGYMÁST? Vagy csak lejjebb döngöljük a porban egymást, vagy hagyjuk... had csússzon a másik élete lefele, had csússzon szét a hétköznapi problémák közepette...
Testvérem, testvérnőm! Isten fel akar emelni minket! Egymás szava által a leginkább! "Élet és halál vannak a nyelv hatalmában..." Te mire használod a nyelved, a szád, a billentyűzetedet?

Jó elmélkedést!
Isten emeljen fel! :)
Judit

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm ezt a bejegyzést is,nálam is aktuális éppen! Sajnálom,hogy ilyen keveset írsz,mert igazán erőt adnak a soraid,számomra példaértékű vagy,irigylem (de csak jó szándékkal) a családod,a gyerekeid,a társadat,és remélem egy napon én is elérek majd oda ahol te vagy !

    VálaszTörlés
  2. Szeretettel! Alázattal lehet hogy előrèbb jársz mint èn/ :) Igyekszem többször ìrni. Igen egy nap,elèrsz oda ahova èn : a menyben találkozunk! :) Ne feledd rád is felnèz valaki!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés