2014. december 30., kedd

Ünnepek forgatagában lassítani...

Nem csak anyagi helyzet miatt, úgy döntöttünk a férjemmel hogy karácsony szent estélyére nem fogok 3-4 fogásos kajákat főzni plusz 4 félét sütni, csak azért mert ez a szokás. Nem akartam megint azt hogy bár én minden kötelező dolgot elvégeztem háziasszonyként, de este a feldíszített fa alá már hulla fáradtan esek be és nem tudom élvezni sem az ajándékokat, sem a gyermekeim örömét és még játszani sincs kedvem... ebben semmi karácsonyos nincs. Tehát megbeszéltük hogy egyszerű krumpli pürét  csinálok és halrudacskákat, meg egy kis franciasalátát. Így is volt, a fát már hamarabb feldíszítették a gyerekek apával, így már délután a déli alvás után várhattuk az angyalkát. Mama szobájában énekelgettünk és történetet meséltünk. Noncsinak uncsi volt. Mindig más ment megnézni a fát, hogy jött e már az angyalka. Persze apáék is sorra kerültek.És végül a gyerekek....


 

 

 

 

 

 

Így játszahattunk a gyerekekkel és amennyire csak lehetett, mindenki vidám volt. Gergőnek még nehezen megy az hogy annak is örüljön ami nem volt a listáján... :) Az a baj hogy a listáján tudtunk szerint egy dolog volt ami nem neki való és nem kifizethető... tablet... mert ha hiszitek ha nem az elsős barátainak már van... :( Hát nem akartam elkeseríteni hogy neki nem is lesz még egy jó darabig. Mondtam neki hogy az angyalka és Isten is tudja hogy mi az ami igazán a hasznára van.
Hát remélem hamarosan megtanul ajándékoknak örülni és a legkisebb dolgoknak is örülni.
Én számomra hatalmas meglepetést rejtett a fa. Az én kedvesem vett nekem egy olyan ajándékot amit álmodni sem mertem volna!!! Nem tudom szegény hogyan spórolta ki úgy a pénzünkből hogy én észre sem vettem! :) De ügyesen megoldotta. Nagyon szép ezüst nyakláncot kaptam egy gyönyörű szívvel, aminek az értékénél még nagyobb lett az eszmei értéke. :) Volt régebben is hasonló nyakláncom egy tört félszívvel aminek a párja a kedvesem nyakában van, de azt sajnos el lopták. :( De ez a nyaklánc nem hogy pótolja, hanem minden képzeletemet felül múlja. Igazán a hercegnőjének érezhetem magam, akár hányszor csak ránézek a nyakláncra. :)
Azt hiszem most sikerült nekem is örömet okozni neki, hiszen most igazán nem tudtam milyen ajándéknak örülne és még ő is mondta hogy aminek ő örülne az nem megvehető... egy saját ház, az hogy a család együtt legyünk és szeressük egymást... De végül találtam egy  mobiltartó tokot ami bőrből van és arra pirográffal írtam igeverset és kidíszítettem. Úgy láttam hogy nagyon tetszett neki! Egyedi mint Ő . :)

Persze idén is  a karácsonyhoz hozzá tartozott Noémi szülinapja, a gyerekek szereplése és voltunk a férjem szüleinél is ahova haza érkeztek a távolra költözött testvérek is. Zsuzsi és Fulvió olaszból és Ági Swédből, valamint a mindig vidám és vicces Anna és Gyula. Nagyon jól éreztük magunkat, finomakat ettünk és a gyerekek is jól elvoltak. Mindenki különleges és csodás ajándékokat kapott. :)


A két ünnep között igyekszünk sokat pihenni, nekem nagyon is furcsa ez a sok "üres járat" és a késői kelés. De nem sokára kezdődnek a szürke hétköznapok, most próbálom ezt élvezni. Nagyon nehéz. És tudom hogy ez rossz. Ha most nem megy a kikapcsolás akkor a 4 gyerek mellett hogy fog... de ezek az aggodalmak majd egy másik bejegyzésbe ...

ÁLDOTT ÜNNEPEKET ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése