2014. december 19., péntek

A siralom völgyét áldások völgyévé változtatja...

Hálás a szívem. Több dolog miatt is. Bár elromlott a mosogató gép amit összekuporgatott pénzen vettünk tavaj használtan, de Isten áldássá változtatta ezt is. Fel írtam online piacra hogy mosogatót keresek de nagyon olcsón. Tudtam hogy 5000ft-nál erre többet nem tudok szánni, azt is nagyon nehezen... voltak fent szép konyhabútorok, de mind egyben és az meg 30000 alatt nem nagyon volt elérhető. Nekem régi szedett vedett konyhabútorom volt, de hálás voltam érte, mert az egyik részét én a másikat a férjem újjítgatta fel.
Egy ismerősünk rám írt hogy neki van, 3 részből álló konyhabútora 20000-ért. Én mondtam hogy csak a mosogató kellene, de nagyon én most nem tudok ennyi pénzt kifizetni. Azután írt hogy csak vigyük el, majd havi 5000ft-jával kifizetjük! (!!!) Nagyon örültem neki. Nagy nehézségek árán összejött hogy el tudtuk hozni, és amikor a férjem elment érte, azt mondták, hogy köszönik, nem kell több pénz. Elég. A többi ajándék!!!

Soha nem mertem volna álmodni  róla hogy ilyen szépséges bútorom lesz. Már csak a csap kell és a szifon hozzá. Igaz csak hideg víz lesz hozzá, de nem baj, örömmel fogom hordani bele a meleg vizet! :)

Amióta gyermekeink vannak sajnos nem volt normális ágyunk a férjemmel amin elfértünk volna. Hálás voltam amikor a spejz helyén (4m x120cm-es) sikerült egy külön hálószobát kialakítani, ahol tudtunk kettesben beszélgetni, ahol apa tévézhet és ahova elvonulhatunk ha betelik a pohár. Úgy alakult hogy egy gyerek heverőt sikerült berakni és mellé hozzá való muffokat. Mivel éjjel fel kell kelni a Noémihez kakaót csinálni, nem aludhattam én az ágyon mert az belül volt és a nagy pocakkal nem tudtam átmászni a Kedvesemen hogy szaladjak az éjjel felharsanó "Anya! Kakaó!' kiáltásra. Így úgy alakult hogy a muffokon aludtam. Mivel már nagyon nagy a pocakom így egyre rosszabb és kényelmetlenebb volt, de ragaszkodtam ahhoz hogy az én Kedvesem mellett aludjak, habár a gyerekek mellett is lett volna hely. A lényeg hogy ezt is megoldotta Isten! Kiírtam hogy 120-as ágyat keresek. És rövidesen kaptam választ, hogy van egy régi kihúzhatós rekamil, ami 100cm kihúzva.Az ilyeneket 20-ért szokták minimum adni, de ez a srác azt mondta 5000-ért elvihetjük mert nekik csak aggat, de a fotelt is hozzuk már el hozzá mert neki az nem kell. Nagyon szupi. Barna színű és össze lehet csukni. Van ágyneműtartója és puha rugós. Bár nem nagy a helyünk rajta, de végre kényelmesen alhatok a pocakommal!

Valamiért úgy alakult hogy hiába hogy Noémi a 3. gyermekünk, mindig csak szedett-vedett használt baba kocsiaink voltak. Sokszor szégyenkezve toltam végig a gyerekeket a városon látva, hogy nálam szegényebbeknek is jut a szép modern babakocsikból, de nekem nem ad az Isten! Sokat imádkoztam érte hogy adjon egy lehetőséget, végül megfogadtam ha megszületik a negyedik gyermekünk, bizony én veszek egy babakocsit. Noémi többször elázott az esernyő babakocsiba, azt sem tudtam már hogy hogyan takargassam... De erre is megjött a válasz. A védőnő szólt hogy valaki szeretné oda adni a babakocsiját, de szeretné tudni hogy jó helyre kerül. Vártunk egy hónapot, és semmi válasz. Végül Laci már majdnem vett egy babakocsit, amire azt mondtam hogy nem akarok megint hibákat kijavítani, varrogatni és nem is tűnik olyan könnyen kezelhetőnek. Másnap, felhívott az az anyuka aki ajándékba akarta adni az ő kocsijukat. Amikor elküldte a képet, azt hittem lefordulok a székről....

Tudjátok, ennyi csoda után reménykedem benne, hogy Isten nem hagy cserben minket és ha az az Ő akarata akkor sikerül találnunk albérletet vagy egy házat, amit később ha takarékoskodtunk esetleg még a miénk is lehet. Ahol elfér a kiságy a 4. gyermekünk számára. Ahol elférek a fürdőszobában akkor is ha két gyereket fürdetek egyszerre, ahol van hova elvonulnia a Gergőnek tanulni és a Noémi nem firkál bele a füzetébe, ahol a Krisztián bátran legózhat, nem kell a Noémi elöl menekülnie, és ahol egy reggeli készülődésnél elférünk a konyhában... Már feladtam mindent és azt mondtam az én Istenemnek: Megelégszem, majd megleszünk valahogy...mások rosszabb körülmények között élnek... és ma reggel a Mai igében egy furcsa ige újra felzaklatta a vágyaimat, a szívemet:
'Még a veréb is talál házat, és a fecske is fészket, ahova fiókáit helyezi az oltáraidnál... ' (Zsoltárok 84:3)
Ezt a csodát még várom.. mert ez csoda lenne, ha én a 4. gyermekemet már egy másik házba vihetném, egy másik otthonba... ami a miénk... az otthonunk a mi fészkünk... Isten nem hagyott még cserben soha... talán most sem fog! :)

A másik dolog hogy sokat változtunk a pénzügyek kezelésében. Én ki rakom borítékokba a pénzt amit kapok: Gery suli, Kiki ovi-néptánc, Noncsi pelus, Gyógyszer, Kaja 1.hét, Kaja 2. hét, Kaja 3.hét, Kaja 4. hét.... Nagyon bejött mert így mindig meg volt mindenre, biztosan nem költöttem olyan pénzt amit nem kellett volna. Megbeszéltük hogy az ajándékok nem a kajapénzből fognak menni, de mivel én vettem meg ezért úgy voltam vele, majd a Laci kártyájáról visszaraktuk. Nagy örömmel vettem meg az ajándékokat egy ilyen borítékos pénzből, viszont amikor a kajára akartam kivenni rá kellett jönnöm hogy sajnos a 4. heti borítékból vettem az ajándékokat és Karácsonyi kajára és hónap végére már semmi sem maradt... Rossz érzés volt,mert figyelmetlen voltam. Bár nagyon nagyon olcsó apróságokat vettem csak ajándéknak, de hát nagy a család... 22fő... Na mindegy. Most ez is ima téma, hogy valahogy csak tudjak venni ennivalókhoz való dolgokat. Amint ezen pityeregtem, hogy hogyan ronthattam el ennyire és hogyan fogom ezt kijavítani Ezt az igét olvastam a fűszertartón:
"Ne aggódjatok! Nézzétek meg az égi madarakat: nem vetnek, nem is aratnak, csűrbe sem takarnak és mennyei Atyátok eltartja őket. Nem vagytok-e ti sokkal értékesebbek náluk?" (Máté 6: 26)

Tehát próbálok nem aggódni.
Itt vannak az én nagy ajándékaim karácsonyra!



Szeretem Őket!!!!!
Szeretem Istent!!!
Sok áldást! Sok bizonyságot! Sok hitet! Sok reményt!
Judit

6 megjegyzés:

  1. Nem rég óta követem a bejegyzéseidet,és még csak egy éve adtam át az életemet az Úrnak,mégis szeretnék leírni valamit,és remélem nem bántalak meg vele.Én őszintén irigyellek téged: a férjed,és a gyermekeid miatt.Nekem most még csak elérhetetlen álomnak tűnik,egy kedves,szerető és hű (!!!) társ,olyan aki nem csal meg,olyan aki megbecsül és szeret,és akinek a családja az első és nem önmaga.Sajnos rosszul változtattam.Látom,tapasztalom,és érzem,ahogy Isten munkálkodik bennem,ahogy közös erővel,lépésről-lépésre hozza helyre az életem,és mutatja az utat.Nagyon remélem,hogy egyszer ezt a nagyon vágyott társat is megadja majd nekem,de azt is el kell fogadjam ha nem.Tele van a házam szebbnél-szebb új bútorokkal,babakocsink is újonnan vásárolt volt,és az ember egy darabig el tudja hitetni magával,hogy ezek is boldoggá tehetnek de hosszútávon nem.Nekem nagy öröm azt olvasni,hogy hogy örülsz minden apró áldásnak,amik a te életedben jelentősek,és példaértékű számomra a családod,és az életetek is.Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "rosszul választottam" - így a helyes!

      Törlés
    2. Nagyon örülök a hozzászólásodnak. Ha lehet és van időd, olvasd a bizonyságokat amiket írtam, ott van köztük az is hogy én honnan jöttem. Hiszem és hidd te is: "Isten jót tervezett az életünk felől." A nehéz időszakokban engem ez vígasztal. Hiszem Isten ki tudja javítani régi hibáinkat is.A nővérem is úgy élt évekig hogy a férje nem ismerte Istent, de sok csoda után ő is meg tért... és most együtt harcolnak a házasságukért... amiket együtt rontottak el régen, azt most együtt próbálják kijavítani.
      Igen, azért írom le ezeket a csodákat amik velünk történtek, hogy tudják az emberek, hogy ami természetesnek tűnik, az másnak egyáltalán nem az! :)
      Isten gazdag áldását kívánom az életedre! :)
      Judit

      Törlés
  2. http://keresztenyanya.blogspot.hu/2014/12/a-regi-elmult-es-ime-ujja-lesz-minden.html

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a választ.Úgy érzem Isten nekem nem ezt szánta,de nem tudom,néha bizonytalan vagyok.Nem vagyunk házasok,és ő nem is akar házasságot,és megcsalt,többször is,meg rengeteget hazudozik a mai napig.Szerinted ilyen esetben mit lehet tenni?

    VálaszTörlés
  4. Kèrlek folytassuk ezt privátban.Email cìmem: juditu27@gmail.com. ìrj egy rövid emailt ès válaszolok.Szeretettel: Judit

    VálaszTörlés