2022. október 24., hétfő

Amikor a kreativitás szolgálatba indul

 Én hiszem, hogy Isten adta az embernek a kreativitást, azért hogy a lelkének és az elméjének legyen lehetősége a gyógyulásra, megújulásra, megpihenésre, amíg alkot. Isten által kapott kreativitás felismerése majd használata alatt gyógyultam meg a depresszióból, lettem tünetmentes a pánikbetegségben, gyógyultak régen elhanyagolt gyermekkori zaklatásból származó sebeim és kaptam és kapok ma is új lendületet. 

Egy ideje kitűztem célul hogy amíg itthon vagyok Leventével, addig megpróbálok a kreativitásból megélhetést kovácsolni. Nem éreztem azt az áldás özönt, amire számítottam. Viszont azt éreztem, hogy csinálnom kell akkor is ha nem éri meg, ugyanis éreztem hogy egy útkeresés indult el bennem. Olyannyira hogy Istenhez fordultam és elkezdtem faggatni a jó Atyát arról mi az a szolgálat amit rám bízott? 

Nem rég Isten megmutatta az irányt. " Szolgálj azzal, amid van. A többit én hozzáteszem."

Így indult el az Értékes vagy!-Kreatív műhely csoport először facebookon,amihez bárki csatlakozhat.

Ha csatlakozni szeretnél klikk ide. :)

 Ez a csoport azért jött létre, hogy az Istentől kapott kreativitás gyógyító, felemelő erejéről tegyek tanubizonyságot és bátorítsak mindazzal, amit Istentől kaptam.

Az Értékes vagy!-Kreatív műhely szolgálat  nőknek vagy gyermekeknek szól. Egy ilyen alkalom abból áll, hogy tartok egy bátorító előadást/ bizonyságtételt beszélgetéssel, ami arról szól többek között, hogy hogyan gyógyított meg Isten a depresszióból és pánikbetegségből a kreativitás segítségével illetve a gyerekek esetében, hogy hogyan tanított meg Isten arra, hogy értékes vagyok. 

Ez után a beszélgetés után egy kreatív foglalkozás történik, ahol az időszaknak megfelelő (vagy kérések alapján ) asztali díszeket alkothatunk együtt, ahol van lehetőség a további beszélgetésekre, ha a szervező úgy szeretné egy kis tea/ süti mellett. 

De mi is az  a KREATIVITÁS szerintem? 

Hiszem, hogy Isten volt az első alkotó, tudja jól hogy milyen felemelő érzés, amikor létrehozunk valamit. Ezért örömmel nézi, amikor alkotsz. Legyen az egy festmény,egy asztali dísz vagy akár egy finom étel,egy csodás torta vagy a barátnőd körme vagy haja. A kreativitásnak ezer arca van. 

Miután létrehoztam a csoportot, meg is érkezett az első lehetőség, ahol a depresszióból való gyógyulásomról tehetek bizonyságot....tehát elkezdődött...én adom Istenem amim van...és a KREATIVITÁS SZOLGÁLATBA INDUL! 

Istentől kapott szeretettel: 

Judit






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése