2016. január 21., csütörtök

Egy kis változás ha benne vagytok!

Ne haragudjatok kedves olvasóim hogy mostanában ilyen nagy szünetet tartottam.
Amióta elköltöztünk saját házba, azóta érzem hogy 4 (!!!!) gyermekem van. Nagyon ritka hogy a gép elé kerülök. Általában telefonról szaladok fel a facebook-ra is és telefonról nem nagyon tudok írni ide a blogba. :(
De nagyon sokszor eszembe juttok kedves kis olvasóim!
Sokszor van olyan hogy valami új dolgot visz véghez Isten bennem és eszembe jut hogy ezt milyen jó lenne most a blogba leírni hogy más is épülhessen belőle, de sajnos elmarad, azután meg elfelejtem.
Gondoltam arra is hogy facebookon csinálnék egy zárt csopit ahova rendszeresen tudnék képet, igeverseket gondolatokat feltölteni hiszen a telefonról elég aktív vagyok a neten.
Mit szóltok?
Kérlek hogy ide hozzászólásban jelezzétek hogy ki az aki kíváncsi lenne a mindennapjaimra mint "Keresztény nő" :)
Meg is csináltam az oldalt: https://www.facebook.com/groups/480534112147451/
Itt megtaláltok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése