2012. november 30., péntek

Testvéri szeretet vagy Képmutatás....

Nekem azért tetszik ez a dal nagyon, mert benne van sok évnyi keresztény vergődésem amiből kimentett az Úr. Sok csalódásból gyógyított ki Isten. Ő a sebek gyógyítója. Most jó kedvel tudom ezt énekelni, tudván azt hogy már nem kell ebben élnem... mert kegyelmesen megengedte hogy őszintén szerető és őszínte (néha kemény, de igaz) szavú testvéreket ismerhettem meg!!!


Bocsi

Szeretem hogy ugyan az az Atyánk, Szeretem hogy ugyan az a hazánk.
Tetszik mikor arcát láthatom két szemedben!
Szeretem hogy ugyan az a hitünk, szeretem mikor összeforr a szívünk,
Trónja elé állhatunk dicséretben!

Bocsi hogy olyan sokszor bántottalak, amikor nem hallottad a hátad mögött átkoztalak.
Aztán a szemedbe néztem, azt  mondtam: Áldjon meg az Úr!
Szégyenlem az egészet és bánom piszkosul!
Azóta rájöttem, a vér miatt a testvéred lettem,
Egy hajóban evezünk már te és én, mi ketten.
Figyi, meg kell, hogy találjuk a közös nevezőt.
Gyere gyürjük fel az ingújjat és huzzuk az evezőt!

(Pintér Béla)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése