2012. április 12., csütörtök

7.nap Túra a félelmeinkkel szemben!

"Ne félj, és ne rettegj!" (5Mózes 1:21)

Félsz ma valamitől? Ha igen, akkor figyelj a következő szavakra Istentől, aki úgy szeret, hogy azt ki sem lehet fejezni, a nap huszonnégy órájában védelmez, és megáld mindent, amire ráteszed a kezed.

Ezek egyszerű szavak, mégis olyan nehéz a gondolkodásunk szerves részévé tenni és teljesen beépíteni az életünkbe és az életfelfogásunkba.


"Őbenne van- az Ő vére által- a mi megváltásunk..." (Efézus 1:7)


Hagyj fel az állapotod miatti aggodalmaskodással, és kezdj el a helyzetedre koncentrálni! Tudod az állapotod sohasem fog megváltozni, amíg meg nem érted a helyzetedet. Minden állapot ideiglenes, jön és megy, változik, de a helyzeted Krisztusban örök. ... Ha nem tudod, hogy szabad vagy, akkor az elmédben megkötözve maradsz, és aszerint is fogsz élni. Szóval, amikor az ördög az állapotodra mutat, emlékeztesd a helyzetedre. Mondd neki: " Lehet, hogy vannak még építés alatt álló területek az életemben, de Isten még mindig szeret, elfogad és 100%-ban mellettem áll!"


Sokszor azt gondoltam, ha hibát találtam magamban, akkor már kérdéses az Üdvösségem. Egy imaórán Imre testvér megkérdezte, van üdvösségetek? Üdvözülsz? TUDOD  hogy üdvözülsz??
Erre én azt válaszoltam, hogy ha nem követek el bűnk, vagy addig el nem rontok valamit akkor igen. Ő erre őszintén ezt válaszolta: Ez buta válasz volt!!
Hú de nagyon rosszul esett ez a lelkemnek... majd végül imaóra végére megértettem, hogy nekem TUDNOM KELL hogy az üdvösségem már meg van. ÉN ÜDVÖZÜLNI FOGOK! 
Természetes hogy ha szánt szándékkal megszegem Isten törvényeit és nem is akarok változni, akkor ezt elszúrhatom. De attól hogy vannak hibáim Isten még mellettem áll és fogja a kezem a tökéletesedés útján. ISTEN MINDEN EREJÉVEL AZON DOLGOZIK HOGY VELE LEGYEK FENT A MENNYBEN!!!


"... az igazak pedig, mint az ifjú oroszlán, bátrak" ( Példabeszédek 28:1)


Isten azt mondja: "Az igazak bátrak, akár egy oroszlán" . Még ha nem is érzed így magad, ne feledd, a bátorság nem a félelem hiányát jelenti, hanem azt, hogy uralkodsz a félelmeden!....
Amíg növekszel, a félelem soha nem fog teljesen eltűnni. Nem ezt akartad hallani, ugye? Valószínűleg egy gyors gyógyírt kerestél, amely eltüntetné az összes aggodalmadat egyetlen éjszaka alatt. De ez nem így működik. Bármikor, amikor kockáztatsz erőfeszítést teszel, vagy "kilépsz" félemet fogsz tapasztalni. Ez teljesen normális, ez tudatja veled, hogy élsz! Amikor félsz, a legrosszabb, amit tehetsz, hogy semmit nem teszel!


Mindig azt vártam, hogy amikor azért imádkozom hogy ne féljek, akkor hirtelen el tűnik ez az érzés. Mivel nem történt azonnal magamban és a hitemben kerestem a hibát. Teljesen normális biológiai folyamat a félelem, csak az nem mindegy hogy engeded hogy megbénítson, vagy arra ösztönöz hogy minnél inkább Isten közelében maradj út közben.



(Színmagyarázat:
Piros-igei idézet ami alapján egy részt fejtettek ki a füzetben.
Fekete- a füzetben található kifejtésekből részlet.
Kék-a saját gondolataim, bizonyságom amiben Isten formált.
Rózsaszín-saját imádságom és kérésem Isten felé.)



Minden x.nap Túra a félelemeinkkel szemben című bejegyzésem a Keresztyén Média UCB Hungary által kiadott "Győzelem a félelem felett" című kiadvány által megélt bizonyságaimat és felmerült gondolataimat tartalmazza. Olvasd el a teljes kiadványt hogy Isten a Te életedben is munkálkodhasson! Nem biztos hogy amelyik mondatok nekem szóltak és engem formáltak, pont azok kellenek neked is. Ezen a honlapon megrendelheted a kiadványt és a kiadványsorozat többi részét is: http://maiige.hu/gyozelem_sorozat Áldott olvasást és áldott növekedést!

1 megjegyzés:

  1. "Mert nem a félelemnek lelkét adta nekünk az Isten, hanem az erő, a szeretet és a józanság lelkét." Timóteushoz írt második levél 1:7

    "A szeretetben nincsen félelem; sőt a teljes szeretet kiűzi a félelmet, mert a félelem gyötrelemmel jár: a ki pedig fél, nem lett teljessé a szeretetben"János 4:18

    VálaszTörlés