2013. május 26., vasárnap

" Uram áldásod áraszd ránk... "

"Uram áldásod áraszd ránk... " Hangzik sok sok dicsőítő dalban.
Jó ideje már nem minden dicsőítő dalt éneklek, ha nem érzem jogosnak. Hogy ezt hogyan értem? Sokszor egymás után énekeljük a dicsőítő csoporttal a dicsőítő énekeket, anélkül hogy alaposan végig gondolnánk a dalok szövegét. Minek utána volt egy nagyon kedves dal számomra amelyben ez volt: "Had fájjon ami neked fáj.. "
Sokat és nagyon lelkesen énekeltem és még sokat zászlóztam is rá. Isten egy ilyen lelkesen áténekelt vasárnap délelőtt után megmutatta számomra hogy ő komolyan gondolja amit neki mondok.
Másnap amikor elmentünk sétálni a gyerekekkel, valami iszonyatos nyomás volt rajtam. Megláttam egy fiatalt aki életuntan iszogatta az energia italát és telefonozott, nagyon keserű volta az arca, de amit láttam azt éreztem is.
Majd hazudott nekem a fiam, nem nagy dologban, de én zokogtam és nagyon fájt a lelkem.
Aznap még beszéltem anyukámmal akinek nagy műtétet csináltak és nem ment minden zökkenő mentesen, félt- és én együtt éreztem, amit addig soha. Valaki elvesztette egy hozzátartozóját, úgy éreztem megszakad a szívem. Majd néhány nap múlva eszembe jutott mit énekeltem és sírva imádkoztam:
"Istenem, ne haragudj!!!! Nem úgy gondoltam!!! Iszonyatos az a fájdalom amit te érzel át nap mint nap!ÉN ezt nem bírom!!!"
Isten elvette a fájdalmakat. De azóta meg gondolom, hogy mi az amit éneklek.

A napokban jutott ez eszembe, mert sok idézetet és éneket hallottam amiben arról volt szó hogy árasszon el Isten a szent lelkével, és adjon esőt és egyebek...
Majd az jutott eszembe, hogyan zajlik egy áradás...


Ez az eredménye...
Tehát ha azt kérjuk Istentől hogy Áradjon ki rán a szent lelke, vagy áldásait árassza ránk... először pusztítania kell. El kell hogy rombolja a félelmeinket, gátlásainkat, bűneinket, rossz szokásainkat. Lehet hogy megengedi hogy bizonyos emberi kapcsolataink dőljenek romba. De mi jön egy ilyen áradás után? 
Takarítás és újjá építés!
Takarítsuk ki bűneinket és rossz szokásainkat és engedjük hogy Isten újjá építse az egész életünket...

Így énekeld a dicsőítő énekeket, hogy egy egy csodás megfogalmazás mögött néha olyat kérünk ami nem olyan csodálatos és szépséges mint a hangzása.

Isten áldjon meg! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése