2011. december 12., hétfő

Isten nem felejt el

Érdekes, de egyben szívszaggató volt amit megtapasztaltam most szombat este a Gyerek klubbon.
Szombaton volt a névnapom. Elfelejtettem teljesen. De Isten még ezt sem felejtette el, és megmutatta, ha mindenki elfelejti is a névnapomat (még én is) Ő akkor sem.
Mikor a gyerekek a gyerek klubb után várták a szüleiket kabátban az egyik lány félrehívott engem. Nem szokott. Azt hittem valami baj van. Ő egy nevelt lány akinek az anyukája alkoholista és ezért elvették tőle. Nagyon hányattatott sorsú. 5másik nevelt gyerekkel és 2 saját gyermekkel (a befogadó szülők saját gyermekei) lakik egy családnál, ahol még nevelőszülőség alatt állnak.12 éves.
Kaptam tőle egy rózsaszín saját készítésű karkötőt és egy csokit. A karkötőt maga készítette, a csoki meg a kevés mikuláscsomagból kerülhetett ki... Akkor rögtön fel sem fogtam hogy mi történik. Miután oda adta, annyit kért hogy énekeljek valamit, mert szereti hallgatni a hangom.
Isten felköszöntött...ő volt az első...egy nevelt gyermeken keresztül, aki nem kell az anyjának...egy karkötővel és egy dugdosott csokival...életemben nem volt ilyen szép karkötőm...és életemben nem ettem ilyen finom csokit...és sosem sírtam még az miatt hogy felköszöntöttek névnapomon...gondolt rám...Isten gondol rám...gondol ránk...most is....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése